جنگل ابر
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا


نماينده علی آباد و همراهی در بريدن 140 درخت در «جنگل ابر»



سورنا لطفی نيا :

اهالی روستای علی آباد در نزديکی جنگل ابر، به همراه برخی نمايندگان مجلس در اين منطقه، 140 اصله درخت در جنگل ابر را بريدند. اين درحالی است که پيش از اين گفته شده بود که جاده‌ی ابر، از اين جنگل نخواهد گذشت.
به گزارش ميراث خبر؛ اين كار، در جايی انجام گرفت که يکی از وعده‌های انتخاباتی نماينده علی آباد در مجلس شورای اسلامی، ساخت راه علی آباد- شاهرود بوده، که از جنگل ابر می گذرد. به نظر می رسد، نماينده‌ی نام‌برده، برای به‌دست آوردن آرای مردم، اين بار ويرانی جنگل ابر را در پيش گرفته است.
«علی رضا وليان»، مديرعامل انجمن ديده‌بان طبيعت شاهرود گفت: «شعار انتخاباتی نماينده‌ی علی آباد، ساخت راه برای دسترسی آسان‌تر اهالی علی آباد به شاهرود بوده‌ است، بر همين پايه و در حالی که، در روزهای نزديک به انتخابات مجلس شورای اسلامی به سر می بريم، شماری از اهالی روستاهای پيرامون علی آباد به همراه اين نماينده‌، با هم، 140 اصله درخت و نهال را نابود كرده‌اند.»
گزارش باشندگان در منطقه، گويای آن است که يکی از بوميان، با بلندگويی مردم را به بريدن درختان فرا می خواند. برخورد خودسرانه اهالی و نماينده‌ی منطقه علی آباد در حالی انجام شده‌است که دولت حل مساله‌ی جنگل ابر را به کارگروهی سپرده و بر اين پايه، كار اهالي منطقه و نمايندگانشان در مجلس شورای اسلامی، هيچ توجيهی نمی تواند داشته باشد.
بريدن 140 اصله درخت جنگل ابر در حالی انجام گرفت که، چندی پيش دانشگاه شهيد بهشتی، همايشی در اين جنگل برگزار کرد و «پيمان يوسفی آذر»، هموند شورای عالی جنگل و مرتع از منتفی شدن گزينه گذر راه از جنگل ابر، خبر داده بود. 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی