ناصر عبدالهی
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

 

امروز پنج سال است كه صدای ناصر عبدالهي به گوش نرسيده است. یادش گرامی

مزار ناصر عبداللهي

 

  29  آذرماه ـ پنجمين سالروز درگذشت ناصر عبدالهی است.

  اين هنرمند بامداد سوم آذرماه 85 در بيمارستان خليج فارس بندرعباس به دليل مشكل كليوی و از كار افتادن كليه‌ بستری شد و سپس به كما رفت.پس از چند روز هم به بيمارستان شهيد محمدی بندرعباس منتقل و در بخش ICU اين بيمارستان بستری شد و سرانجام يک هفته‌ی بعد به بيمارستان شهيد هاشمی نژاد تهران منتقل شد.

  سرانجام ظهر روزـ 29 آذرماه ـ در حاليكه تنها 37 سال داشت به ديار باقی شتافت و در زادگاهش بندر عباس به خاک سپرده شد.

  محمد علی بهمنی در پی درگذشت ناصر عبداللهی همان سال درباره‌ی فعاليت هنری اين خواننده و آهنگساز گفته بود:«شناخت او رويی شعر خوب بود و اين واقعيتی است كه بايد به آن اعتراف كرد.»

  بهمنی خاطرنشان كرده بود: «او انسانی بود كه موسيقی را خوب می شناخت، صدای خوبی داشت و حيف شد، می توانست اين صدا رساتر بماند؛ اما دريغ!»

  ناصر عبداللهی دهم دی ماه 1349 در بندرعباس به دنيا آمد و تحصيلات خود را در بندرعباس گذراند و فعاليت‌های هنری خود را از سال‌های نوجوانی در صدا و سيما و حوزه هنری سازمان تبليغات اسلامی و امور تربيتی استان هرمزگان آغاز كرد.

  او با خوانندن ترانه‌ای به نام « ناصريا » به شهرت دست يافت و از جمله آلبوم‌های او می توان به «عشق است»، «دوستت دارم»، «غزلک» و «بوی شرجی» اشاره كرد.

  اين هنرمند فقيد هم‌چنين ترانه‌هايی را درباره ائمه اطهار اجرا كرده كه از معروف‌ترين آن‌ها می توان به «يا فاطمه بنت نبی» اشاره كرد. 


عکس: محسن بیگلری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی