کریکت
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

در تيم ملی كريكت بانوان آمريكا:
بانوی پارسی در جام جهانی كريكت بانوان
   
 
خبرنگار امرداد - اشکان خسرو پور :

دلكش شهرياريان، در آوردهای(:مسابقه‌های) جام جهانی كريكت بانوان كه 14 تا 25 نوامبر امسال در بنگلادش برگزار می شود، بازی خواهد كرد.

در اين آوردها، تيم‌هايی از ايرلند، ژاپن، هلند، پاكستان، آفريقای جنوبی، سریلانكا، هند، آمريكا و زيمباوه شركت دارند و در پيكاری دشوار و نفس‌گير، با هم پيكار خواهند كرد.

«دلکش شهرياريان» تنها زرتشتی باشنده در آوردهای ملی کریکت آمریکا است. او نخستین بار در آوردهای آزمایشی كريكت که در ماه«می» سال 2010 در آمريكا برگزار شد، توانست با نشان دادن توانمندي‌های خود، در تیم «نیویورک واریورز» بازی كند و از آن زمان تاکنون نقشی اساسی را در این تیم دارد.
او به عنوان یک کریکت‌باز در سطح T20 توانایی بسياری در دويدن‌های سریع و ضربه‌های محکم با چوب دارد که با بهره‌گيری از این توانایی‌هایش امتیازهای بسياري را تا‌کنون به دست آورده است.
ورود دلكش شهرياريان به دنياي حرفه‌اي كريكت، به عنوان کاپیتان تیم «سرنس وادیا کلاپ» از باشگاه کریکت «رستم باغ» بوده است. او توانست با رهبری خوب خود، این تیم را دو سال پیاپی به جايگاه قهرمانی آوردهای کریکت بانوان پارسی برساند.

«دلکش شهرياريان» افزون بر ورزش در زمینه‌های دیگر نیز افتخارات درخوری دارد. او لیسانس معماری خود را با نمره‌ی یک از دانشگاه «رچنا سنساد» و مدرک تکمیلی را از «انستیتو پرات» در نیویورک دریافت کرده است. وی همچنین عنوان بهترین دانشجوی سال 2005  از طرف صنایع «پیدیلایت» و نیز نشان افتخار از سوی دانشگاه معماری را در كارنامه‌ی خود، دارد.
او اکنون به عنوان مهندس معمار در شهر نیویورک مشغول به کار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی