شوهران از زنان خود چه می خواهند؟
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

  بنام خدای مهربان

 شوهران از زنان خود چه می خواهند؟

 در روابط زناشویی مسائلی وجود دارند که یـک زن هیچگـاه نباید درمورد شوهرش مطرح نموده و یا با سخنی نیش دار اقدام به آزار و اذیت او نماید.
 شما می توانید در مورد نحوه لـبـاس پـوشیـدن و یـا اضافه وزن شوهر خود صحبت نمایید بـدون ایـنکه برای وی دلخوری پیش بیاید و یا از شما دلگیـر گـردد.
 امـا چـهار مـسئله وجـود دارد که پیش کشیدن هر یک تاثیر ناگواری در روحیه و غرور یک مرد برجای خواهد گذاشت چـرا که یکم باعث می گـردد که اوخودش را با خصیصه های مـردان دیـگر مقایسه نموده و سرخورده شود.دوم به دلیل این کـه تـغییر مسائل مذکور به دست خود آدم نبوده و جزء ویژگی های هر انسانی است، موجب افسردگی و نا امیدی خواهد گردید.

1 - بنیه مالی و پول 
 

 واضح است که داشتن پول بیشتر بهتر از داشتن مقدار کم آن می بـاشد. مـردان بـر این تصورند که میـزان سـرمایه و قدرت مـالی آنها منعکس کننده ارزش های درونیشان است.
 بنابراین گوشـه و کنـایه زدن در مـورد درآمـد یـک مـرد در حـقیـقت لـطمـه زدن بـه غـرور او محسوب می گردد. وقتی به شوهر خود با سخنی نیش دار می گویید که مثلا " تلویزیون ما کوچکترین تلویزیون دنیاست "،
در وجود و ضمیر
او آتشی برمی افروزیـد چون او را در برابرمردهای دیگری که می شناسید شرمنده و کوچک نموده اید.
 توجه داشته باشید تلویزیون بزرگ یعنی کیف پر از پول. درآمـد یـک مـرد چیزی نیست که بتواند آن را فورا تغییر دهد ( مگر اینکه بخواهد بـه یک بانک دستبرد بزند.)شـکاف زمانی عمیق تر می شود که یـک زن، بی پولی ، وسایل قدیمی ، عدم خرید طلا و جواهر و یا خـانه کوچک شـوهـرش را مکرر به وی گوشزد می کند
 و نمی
داند که با این کار هر بار تیشه به ریشه زندگی خود می زند چرا که این تحقیرها نه تنها از عشق میان آنها می کاهد بلکه به هیچ وجه باعث اقدامی برای بهتر شدن وضع زندگی نخواهد شد شاید اگر به جای کوچک کردن شوهر خود او را تشویق به انجام کارهای موثرتری نمایید زودتر به خواسته خود برسید.

 2-موی سر

  اگر مسئله ای وجـود داشته باشد که مــردان نسبت بـه آن حساس باشند، این مسئله موی سر آنهاست.
هر مردی نگران این موضوع می بـاشـد که بالاخره موی سرش را از دست خواهد داد، چون مردان تصور می کنند کـه بـا ریختن موی سر، جذابیت آنها در برابر همسرشان نیز از میان خواهد رفت.

 -3  قد
 مردها کار زیادی در مورد کوتاهی قد خـود نمی توانند انجام دهند. با اینکه بسیاری مردان کوتاه قد و در عین حال قدرتمند و موفق، در اجتماع وجـود دارند، مطالعات نشان داده کـه مـردان بـلنـد قد جـدی تـر از مـردان کوتاه قد به نظر می آیند.

4-  مردانگی
 مسخره نمودن مردانگی یک فرد،شکنجه آورترین گوشه و کنایه برای وی به شمار می آید.
یک زن باید بداند که هرگز نباید شوهر خود را به دلیل ناتوانی ها و
ضعف های جنسی وی مورد سرزنش و استهزاء قرار دهد چرا که این مطلب می تـواند صـدمات و زیان های جبران ناپذیری در روحیه و زندگی او بگذارد.
نـکته این است که وقتی شما به شوهر خود این موضوع را گوشزد می کنید، در حقیـقـت او تصور می نماید که نسبت به مردان دیگر دارای ضعف و ناتوانی شدید است و همین امر باعث سرشکستگی و آزرده خاطری وی می گردد.
 نکته دیگر اینکه حقیقت امر این است که مردها هم انسان هستند و سرشار از احساس می باشند. غیرت دارند، نیازمند احترام هستند و می خواهند کسی باشد که آنها را از صمیمی قلب دوست بدارد. اما بسیاری از آنها وحشت دارند که احساسات واقعی خود را با همسرانشان در میان بگذارند .چرا که احساس می کنند شاید از طرف خانم ها مورد احترام قرار نگرفته و عواطفشان خدشه دارد شود. مردها علاقه خاصی به در میان گذاشتن احساساتشان با خانم ها دارند اما فقط زمانی این کار را انجام می دهند که مطمئن شوند ارزش درونیشان حفظ شده و شاهد برخورد مناسبی خواهند بود. در غیر اینصورت، بله، در مورد تحقیر و اهانت خانم ها محافظه کارانه عمل می کنند.
مردها دوست دارند که ارتباط
بالغ و کاملی را با خانم ها برقرار کنند .تا اینکه مانند شوالیه ای برای نجات خانم ها از ذلت ظاهر شوند.

 جالب است بدانید که این موارد برگرفته از نظرات خود آقایون است در ادامه اشاره عینی به نظر یکی دیگر از آقایون می کنم که فکر کردم اگر به صورت نقل قول بیاید براتون جالب باشد :

"
مرد از همسرش وجود او را می خواهد . وجودی که بتواند همیشه به او افتخار کند . مرد از همسرش اهمیت میخواهد . مردان شخصیتی ساده اما بسیار پیچیده دارند. که این شخصیت را هیچکس نمی تواند بشناسد حتی خود مردان اما این شخصیت را فقط بر یک فرد آگاهی می دهند آن هم فقط به همسرشان اما زمانی که بدانند همسرشان می خواهد که او را بشناسد . همیشه می گویند زن ها به دنبال تکیه گاه و سرپناه و پشتیبانه هستند
اما از این غافلیم که مردان بیشتر از زنان سرپناه و تکیه
گاه و پشتیبان می خواهند . مرد یک جسم سختی است
اما همیشه دارای یک بچه
درون بسیار لطیف است که به رو آوردن شخصیت به دست هیچکس رو نمی شود
جز همسر
مهربان یک مرد . مردان همیشه خواسته های زنان را تا حدی که می توانند بر طرف می کنند
اما همسر آنها این طور نیستند و همیشه شخصیتی خود خواه دارند
. به طور مثال در رابطه جنسی زن و شوهر مرد همیشه می خواهد همسرش را راضی کند اما این عمل فقط در سال های نخست ازدواج پردازش می شود و پس از مدتی دیگر میل جنسی خود را کمتر می کند چون واقعا" می بیند که همسرش از او استفاده می کند و حتی دچار افسردگی می شود .
 همسر تنها موجودی هست که می تواند دل
شکسته یک مرد را تسکین دهد . مرد از زن مهربانی او را می خواهد تا بتواند در آغوش همسرش با احساس علاقه و اوج امنیت قرار گیردبه طور کلی مرد از زن مي خواهد که برایش درختی پر از شاخ و برگ های سبز باشد تا در سایه ی آن درخت بتواند احساس آرامش و امنیت کند . اما هیچ زنی برای مردش اینطوری نیست یا به طور کلی کمیاب است چنین زنانيبه امید روزی که زنان مردها را خوب بشناسند و برای آنها یک موجود مورد اعتماد باشند و برای آنها در تمام روزهای خوب و بد یک سرپناه همیشگی باشند. 

 یا  حق!!

 پس حواس خود را جمع کرده و با به خاطر سپردن این موارد از به خطر افتادن زندگی آینده خود جلوگیری کنید.
موفق باشید....
 زندگی عسلتون گوارا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 15 فروردين 1390برچسب:شوهران از زنان خود چه می خواهند,میزان سرمایه,سرمایه,ارزش,زنان,زن,زنها,مرد,مردان,مردها,مو,موی سر,سر,سرها,سران,منعکس,آدمروابط,زناشویی,روابط زناشویی,کیف,پر,پول,پرپول,دست,مذکر,مونث,تلویزیون,حق,حقیقت,کوچک,در,آمد,درآمد,بی,بی پول,بی پولی,چیز,چیزی,تیشه,دستبرد,بین,میان,اگر,قد,کوتاه,کوتاه قد,قد کوتاه,موفق,قدرتمند,مردانگی,گوشزد,صدمات,صدمه,جبران,جبران ناپذیر,آزرده,شوالیه,خانم,همسر,حق,خوب,بد,خوب و بد,سرپناه,عسل,گوارا,زندگی,حواس,جمع,حواس جمع,آرامش,تمنیت,آرامش و امنیت,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی