روح ا... داداشی
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

خبر بسیار تلخ و تکاندهنده بود ...

پس از پرواز عقاب آسیا ناصر حجازی این بار نوبت به یک پهلوان شد

چقدر امنیت این کشور بالاست که قوی ترین مرد جهان کنار دوست خود به همین راحتی به قتل میرسد ... وقتی همچین کسی با این سابقه و زور و هیکل به این سادگی پر پر میشود وای به حال بندگان خدایی که یک روز رو بدون هیچ دغدغه ای با خانواده خود به تفریح در این جاده نحس شمال میروند ...

چقدر امنیت بالاست ... مشکل امنیت اجتماعی کشور ما با ون های گشت ارشاد و قلیان نکشیدن بانوان حل شده است ... فقط درد ما همان بود و بس !!!!

به جای تسلیت باید به مسئولین تبریک گفت

پیکر مرحوم داداشی پس از انتقال از بهشت سکینه به منزل آن مرحوم در حصارک کرج با حضور صدها نفر از مردم و جامعه ورزشکاران استان و کشور تشییع و در امامزاده محمد کرج در حصارک به خاک سپرده شد.
پیکر مرحوم روح الله داداشی با حضور خیل عظیم مردم کرج و مسوولین و جامعه ورزشی تشییع و در امامزاده محمد کرج به خاک سپرده شد.
به گزارش ایسنا، پیکر مرحوم داداشی پس از انتقال از بهشت سکینه به منزل آن مرحوم در حصارک کرج با حضور صدها نفر از مردم و جامعه ورزشکاران استان و کشور تشییع و در امامزاده محمد کرج در حصارک به خاک سپرده شد.
تعداد جمعیت حاضر در مراسم تشییع این قهرمان ورزشی به حدی بود که پیکر آن مرحوم با آمبولانس به امامزاده حمل می شد و شرکت کنندگان با دست در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامینی نظیر “پهلوانان هرگز نمی‌میرند”، “قهرمان ایران خدا نگهدار تو”، “داداشی برای ما زنده است”، پیکر قویترین مرد جهان را تا محل تدفین آن ورزشکار نامی همراهی کردند.
پیش از انجام مراسم خاکسپاری مهدی ایران نژاد فرماندار کرج با حضور در جمع عزاداران با تاکید بر اینکه به خاطر مرگ این جوان دلیر کل ایران عزادار است، گفت: روح الله داداشی هویت مردم و جوانان کرج بود و حضور گسترده و بی نظیر جوانان در مراسم تشییع او نشانگر این هویت است.
وی افزود: امروز هر سه متهم قتل این جهان پهلوان دستگیر شدند و هر چه زودتر جهت رسیدگی به اتهامات تحویل مراجع قضایی می شوند.
مردم پس از شنیدن خبر دستگیری هر سه قاتل از فرمانده انتظامی کرج تقدیر کردند.
روح‌الله داداشی یکی از قویترین مردان ایران شنبه شب و در جریان یک درگیری خونین در کرج به قتل رسید.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 28 تير 1390برچسب:امامزاده محمد,بهشت سکینه,داداشی,آمبولانس,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی