فال روز
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

 

امروز 23 خورداد ماه 1390

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/2/27/16fb83091e01.jpg

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی!؟ گفت به آنان که در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم..!!

*********

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/3/2/4kerim.gif http://marshal-modern.ir/Archive/2011/3/2/4kerim.gif http://marshal-modern.ir/Archive/2011/3/2/4kerim.gif http://marshal-modern.ir/Archive/2011/3/2/4kerim.gif

فروردين
در مورد پول با يک نفر اختلاف داريد و می خواهيد بدانيد چرا پولی را كه به زحمت به دست آورده ايد به هدر می دهد اما از طرف ديگر آن ها پول خودشان را هم به هدر می دهند. در هر صورت حل كردن اين مشكل به خودتان بستگی دارد. مراقب لوازم شخصی تان باشيد مخصوصاً اگر به جای شلوغی می رويد.

ارديبهشت
تلاش کنید آرامش داشته باشید و در منزل عصبانی نشوید به زمان نیاز دارید تا در مورد مسائل خصوصی خودتان فکر کنید. در هر صورت هنوز سوءتفاهم ها و کارهای نیمه تمامی دارید که باید در تنهایی آنها را حل کنید و از بین ببرید.

خورداد
شايد خبر خوبي در رابطه با يک موضوع دفتری به دست آوريد كه اخيراً شما را فوق العاده نگران كرده است. افرادی كه در مخارجشان در خانه شريی هستند درآمد بيشتری به دست مي آورند و اين موضوع سبب خوشحالی آنها می شود. فرصت هايی داريد تا تغييرات بزرگی ايجاد كنيد.

تير
می توانید با دوستان نزدیک تان معاشرت کنید،مخصوصاً زمانی که کارتان تمام شده است و به خانه برمی گردید.این موضوع مطمئناً برایتان مهم است اما دیگران برنامه های دیگری دارند.شما می توانید به خانه بروید و استراحت کنید.

امرداد
امروز توان شما بدون حد و مرز است و شما پذيرنده سلسله افكار متفاوتی خواهيد بود. همچنين امروز دارای مهارت خاص برای ايجاد ارتباط با مردم اطراف خود می باشيد، پس در حال حاضر می دانيد كه آنها به چه فكر می كنند، حتی اگر به شما راجع به آن چيزی نگويند. ارتباطات بدون كلام از اين قبيل، ميزان روابط و تفاهم بين شما را افزايش خواهند داد.

شهريور
امروز بیش از اندازه فداکاری می کنید و به دیگران کمک می کنید.حتی لازم نیست کسی از شما بخواهد،خودتان هر کاری از دست تان برمی آید انجام دهید.البته ترجیح می دهید از نظر روحی بیشتر به آنها کمک کنید.

مهر
امروز روز شگفت انگیزی برای قدرت تصور شماست.چرا که تخیل شما،شما را به مسیرهای جذاب و جالب هدایت کرده و سفری جذاب برای شما به ارمغان خواهد آورد.اگر چه شما مجبورید امروز به حقایق بپردازید و یا کارهای روزمره تان را انجام دهید،این کار اگر نمی توانید خبر خوشی باشد چرا که ممکن است با زد و خوردی در درون برای دست کشیدن از این تصورات جالب روبرو شوید.

آبان
امروز می توانید موفقیت بیشتری به دست آورید.البته باز هم رقابت هایی پیشرو دارید و زندگی پر از حوادث است اما می توانید استراحت کنید و کمی از وقت آزادتان لذت ببرید.

آذر
از پیش به مسايل فكر كردن يكی از مهارتهای شما آذريهاست و امروز افكارتان به جاهای دوردست رفته . شايد به يک تعطيلات كه بزودی فرا می رسد فكر می كنيد يا به دور هم جمع شدن با كسی كه از يک مليت ديگر است فكر می كنيد. اگر امشب با كسی بيرون می رويد تلاش كنيد خيلی شب جالب و رويايی بوجود آوريد.

دي
اگر از خودتان بچه نداريد، امروز می توانيد فرزند كسي را از او قرض كنيد. اگر مانند بچه ها رفتار كنيد بيشتر لذت خواهيد برد تا اين كه مانند بزرگ تر ها باشيد. اگر عصبی و ناراحت هستيد به جای اين كه يک گوشه بنشينيد، كمی ورزش كنيد.

بهمن
اگر در رابطه با مسائل مالی به شخصی مشکوک هستید و آنقدر ها هم روراست نیست . بهترین کار این است که از حقیقت سر در آوردید . با دقت فکر کنید و نقش خودتان را در تمام این موضوع بررسی کنید شاید بهتر باشد به روی خودتان نیاورید . این کار برای این نیست که کسی را مقصر کنید اما بیشتر به این خاطر است که جلوی ضررها را بگیرید.

اسفند
شما از بحث با شریک زندگی تان ناچاراً چیزی را می پذیرید. او خوشحال است و بالاخره شما تصمیم گرفته اید که موضوع را باز کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:فال روز,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی