معاشقه
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

معاشقه و بازی پیش از سکس

 


سکس پدیده ای بزرگ و دوست داشتنی است و گاھی انجام بعضی کارھا در کنار سکس میتواند برای شما بسیار تحریک کننده باشد.ممکن است شما قصد داشته باشید که با دوست دختر یا ھمسر خود به استخر بروید یا اینکه فقط بخواھید کمی نشاط به زندگی خانوادگی خوداضافه کنید،بھرحال نکاتی که برایتان مطرح میکنم برای لذت بخشیدن به زندگی شما بسیار سودمند است.

 

١ - او را ببوسید :

بله،بوسه بسیار لذتبخش است و حتی گاھی اگر آنرا خوب انجام دھید، میتواند زن را به ارگاسم برساند! ولی مراقب باشید که در اینکار خیلی ھم خوب نباشید! چون ممکن است پس از آن او غیر از بوسه ھیچ تقاضای دیگری از شما نکند!! به چشمان او نگاه کرده و به آرامی لبھایش را با زبانتان خیس کنید.سپس سر او را با دستتان گرفته و از پیشانی او تا لبھا و چانه اش ھمه را ببوسید.سپس سر او را بلند کرده و گردنش را با شھوت بمکید.

 


علاوه بر اینھا کمر و پشت خانمھا نسبت به نوازش بسیار حساس است.بنابراین راه خود را به سمت پشت او کج کنید و به کمک دھان و ھوای گرم بازدمتان از بالا تا پایین کمر او را مرطوب کنید.برای تحریک بیشتر این قسمت میتوانید از زبان ھم کمک بگیرید.

 

٢ - نقاط حساس را تحریک کنید:

 پس از اینکه کارھای بالا را انجام دادید به سراغ قسمتھایی از بدن بروید که موقع آمیزش نمیتوانید آنھا را تحریک کنید.سینه ھا را محکم گرفته و میان آنھا را با زبان لیس بزنید.حالا دیگر حتما" او موھای شما را میگیرد و سرتان را به طرف نقاط لذتبخش بدنش میبرد تا آنھا را ھم بخورید !


پس از مدتی پایین تر رفته و اطراف ناف را بلیسید.بیاد داشته باشید که ھرگز عجله نکنید،ھیچ حمله و یورشی در کار نیست! به آھستگی پایین تر بروید و سرتان را روی لگنش قرار دھید و آنقدر آنجا را بخورید و مک بزنید که او دیگر نتواند چیزی بگوید! یک نقطه بسیار حساس دیگر بدن زن ،میان رانھایش است.من به ھیچ وجه توصیه نمیکنم که این منطقه را با خشونت تحریک کرده یا اینکه گاز بگیرید.شما میتوانید زبان خود را سفت کرده و اینجا را لیس بزنید یا با دستتان به آرامی نوازش کنید.بھتر است پاھایش را باز کنید ومنطقه بین لبھای خارجی واژن و ران را بخورید،مطمئن باشید که با این کار او را بسیارحشری خواھید کرد .
اگر بازھم بدنبال نقطه حساس بدن زن میگردید،میتوانید گودی پشت زانو را با زبانتان تحریک کنید یا بمکید.

 

 

٣ – کلیتوریس:

 پس از اینکه زن به اندازه کافی تحریک شد و صداھای شھوانی او را شنیدید، دستان خود را زیر باسن او قرار داده و به او اجازه دھید پاھایش را باز کند و روی شانه ھای شما بگذارد.حالا با نوک زبان به کلیتوریس ضربه ھای تند و پشت سرھم بزنید.ھنگامیکه این کار شما او را دیوانه کرد،کلیتوریس را مثل لب ببوسید.مطمئن باشید که لذت فوق العاده ای خواھیدبرد.

 

 

4 - ساک زدن و حالت 69 گرفتن:

 اینک اگر میخواھید یکدیگر را ارضاء نمایید،یکی از بھترین کارھا استمناء دوطرفه به کمک دستھایتان است.روش دیگر این است که به حالت وارونه روی ھم بخوابید و زن برای شما ساک بزند و شما نیز با دست نقاط حساس او مثل باسن و ... را تحریک کرده و انگشت خود را وارد واژن نمائید.در ھمان موقع که او با ساک زدنش شما را دیوانه میکند شما میتوانید با تحریک نقطه جی،او را به ارگاسم رسانده و لرزش زانوھایش را روی بدنتان احساس کنید.

 

 

5 - عشق بازی:

گاھی اوقات لذت بازی و معاشقه بیشتر از سکس است.چنین تصور کنید که شما شکارچی ھستید و او شکار شماست.تمام بدن او را موبه مو جستجو کرده و تحریک نمایید.این بازی برای ھر دو شما بسیار لذتبخش خواھد بود.

 

 

٦ - صبر کنید:

در واقع بسیار مشکل است که با زن معاشقه کرده و ھنگامیکه ھر دو تحریک شدید، با او آمیزش و نزدیکی نداشته باشید.من مطمئنم که شما نمیتوانید مقاومت کنید.شما احساس خواھید کرد که بیضه ھایتان چند کیلو شده! در این ھنگام شما میتوانید آلت خود را وارد واژن او نموده و لذت ببرید یا اینکه برای یک سکس دیگر صبر کنید.مطمئنا" دفعه آینده که سکس میکنید شما میتوانید بیشتر ادامه دھید.


حسن معاشقه و بازی این است که شما به تمایلات جنسی و نقاط حساس بدن ھمسرتان بیشتر آشنا میشوید و او ھم نقاط دیگر لذتبخش بدن شما ،غیر از آلتتان، را ھم پیدا میکند.تمام لذت سکس در تحریک اندامھای جنسی خلاصه نمیشود.بعلاوه سکس و آمیزش پس از معاشقه لذت جنسی را مضاعف میکند.

 

در پایان یادآوری میکنم که انجام مراحل فوق مخصوصا" در زوجھایی که به ارگاسم رسیدن زن برایشان مشکل است،بسیار کمک کننده و مفید خواھد بود.

  

حالا برید و از سکستون بیشتر لذت ببرید و فقط به فکر این نباشید که یه سوراخی پیدا کنید و مبارک رو توش فرو کنید!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت1:23---12 خرداد 1391
dametoon garm kheyli mifid va aali


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:معاشقه,معاشقه زن و مرد,عشق بازی,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی