دانلود راحت
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

 

اس ام اس روز مادر

مجموعه کامل اس ام اس های روز مادر

در این مطلب کاملترین مجموعه اس ام اس و پیام های متنی به مناسبت روز ماد را آماده کرده ایم.
روز مادر یا همان روز زن روزی است که همه ساله در کشورهای مختلف به صورتی برگزار می شود و هر شخصی بدون شک این روز را گرامی و عزیز می دارد.سایت پی سی دی نیز در همین راستا مجموعه کامل اس ام اس های روز زن را در خود جا داده است باشد تا ارسال این اس ام اس ها عزیزان شما را خوشحال کند..


 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png


 

دانلود آهنگ بی کلام Die Wirklichkeit از گروه Schiller

آهنگ بی کلام

دانلود آهنگ بی کلام Die Wirklichkeit از گروه Schiller

در ادامه سری آهنگ های بی کلام سایت پی سی دی امروز برای شما آهنگ Die Wirklichkeit از گروه Schiller که به سبک Trance می باشد جهت دانلود آماده کرده ایم.
پروژه ی شیلر توسط Christopher von Deylen و Mirko von Schlieffen در سال ۱۹۹۸ بنیان گذاری شد و با ریلیز کردن اولین آهنگ تکی آنها یعنی Glockenspiel شروع شد .آنها سپس کارشان را با ریلیز کردن اولین آلبومشان یعنی Zeitgeist در سال ۱۹۹۹ ادامه دادند . دومین آلبوم استودیویی شیلر یعنی Weltreise  الهامی بود از سفر دو نفری که Deylen با پدرش از لندن به  Peking انجام دادند .



 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

فیلم مستند جنگ جهانی دوم

دانلود سری کامل فیلم مستند بی نظیر "صحنه های جنگ جهانی دوم به صورت رنگی"

Discovery Channel - World War II In HD Colour 13 Episodes

Nugus Martin Productions بهترین مجموعه از نادرترین صحنه های جنگ جهانی دوم را که تاکنون منتشر نشده بود را گرد هم آورده است. با استفاده از آخرین تکنولوژی رنگی کردن تصویر ، هم اکنون می توانید داستان کامل جنگ جهانی دوم را که تا کنون از هیچ شبکه و منبعی پخش نشده است را ببینید.با توجه به همراه داشتن آخرین نقشه های عوارض زمین تهیه شده توسط ماهواره و گرافیک هنرمندانه ی این داستان ،می توان گفت شما به اطلاعاتی دسترسی خواهید داشت که به هیچ وجه در هیچ جایی دیده نشده است. با پیشرفت دانش، هر روزه رازهای بسیار زیادی در حال کشف شدن هستند ، مخصوصا در طی 5 تا 10 سال اخیر ، اسناد ، فایل ها و عکس های بسیار زیادی منتشر شده اند.رمز گشایی کدها و اسنادی که دولت جدیدا آنها را منتشر کرده ، بینش جدیدی نسبت "بزرگترین جنگ تاریخ" ایجاد شده است.گوینده ی این مجموعه  بازیگر انگلیسی Robert Powell می باشد. WORLD WAR II با کیفیت HD در رنگ و عمق تصویر ،برای تماشاگران اطلاعات بی نظیری ارایه خواهد کرد.
هم اکنون می توانید این مجموعه استثنایی را به صورت کامل در 13 قسمت با لینک مستقیم از سرور های پر قدرت پی سی دی به طور رایگان دانلود نمایید.

 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png


 

دانلود نرم افزار استودیو موسیقی Image Line FL Studio v10.0.0.2

دانلود نرم افزار Image Line FL Studio 10

دانلود  نرم افزار استودیو موسیقی Image Line FL Studio v10.0.0.2

FL Studio یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین برنامه های ساخت موسیقی محصول شرکت Image-Lin Software می باشد. ساخت موسیقی در این برنامه با ضبط ، ابزار شنیداری و MIDI امکان پذیر است.بعد از ساخت یک موسیقی می توانید آن را در فرمت هایی مانند WAV و MP3 که در تمامی برنامه های پخش قابل اجرا هستند ،ذخیره کنید. همچنین این برنامه یک ویرایش گر صوت بسیار قدرتمند است. FL Studio شامل 3900 افکت صوتی مختلف است که برای ساخت و ویرایش موزیک به شما کمک می کند. در حال حاضر این برنامه بالغ بر 80 هزار کاربر در سراسر دنیا دارد. زیرا برخلاف برنامه های ساخت موسیقی دیگر مانند Cubase و Logic Pro ،مهمترین فایده ی این برنامه برای کاربران ، سادگی و سهل الوصول بودن آن برای موسیقیدانان تازه کار است.

امکانات اصلی :
-    کیفیت صدای بسیار بالا
-    الگوریتم درونی پیشرفته در طول پخش همزمان موسیقی
-    پشتیبانی از VSTi, DXi, VST, VST2, DirectX و the Buzz
-    رایت موسیقی و کنترل حرکات برای ویرایش موسیقی
-    اکولایزر پارامتری داخلی ، تغییر صدا و حرکت افقی داده ها برای هر مسیر میکسر
-    تعداد زیادی ابزار و افکت های با کیفیت داخلی
-    Playlist پیشرفته
-    توانایی وارد کردن فایل های WAV, OGG, MP3, MID, REX, SYN,DS و ...
-    خروجی WAV ,OGG , MP3 در حالت های 32bit یا 64bit
-    و ...

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

 



دانلود بازی Luxus Hotel Imperium

دانلود بازی بازی مدیریت هتل های مجلل Luxus Hotel Imperium 2011

تصمیم بازیکن به عنوان مدیر یک مجموعه ی عظیم هتل ها در روند کار تغییر ایجاد می کند.ای بستگی با آن دارد که کدام قسمت مسئولیت کدام کار به عهده می گیرد یا چقدر تبلیغات نیاز است.هر چه تنوع خدمات و همچنین تعداد پرسنل بیشتر باشد ، تعداد ستاره های هتل افزایش یافته و هزینه های مورد نیاز نیز افزایش می یابد.اما این بدان معنی هم هست که خدمات در ساعات بیشتری عرضه خواهند شد.بازیکن باید برای رسیدن به موفقیت، تعادل را بین خدمات و سرویس های مربوط به هتل را ، حفظ کند.او توسط مشاورهای قدرتمندی پشتیبانی خواهد شد و تمام گزارش های مبهم در مورد هتل های عظیم و مجللش را توسط آنها دریافت خواهد کرد و توضیحات مفصلی در مورد هر یک از این گزارشات خواهد داشت.در این بازی شما کوچکترین تصمیم نیز بر عهده ی خود شماست ، امنیت و آسایش اتاق ها ، غذا ، حفاظت و حتی کارکنان می توانند تغییر کرده و بهینه شوند.همانطور که از یک بازی شبیه سازی تجارت انتظار می رود شما می توانید جزئیات بی شماری درباره ی مدیریت هتل را تغییر داده و ازین بازی لذت ببرید.


 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

 


طراحی صفحات وب سایت با نرم افزار Xara Web Designer Premium v7.0.4

Xara Web Designer شبیه هیچ یک از برنامه های ویرایش وبسایت که تاکنون دیده اید نمی باشد. این برنامه با داشتن قالب های مختلف ، در طراحی تمامی صفحات وبسایت به شما آزادی بی نهایتی می بخشد. با استفاده از تکنیک ساده ی drag and drop می توانید هر چیزی را در هر کجای صفحه تان جا به جا کنید. همچنین چیزهایی که در برنامه نویسی HTML به صورت عادی مشکل می باشند مانند لبه های برگشته ، متن یا گرافیک خاصی در یک زاویه ، شناور بودن متن دور اشیاء را می توانید بدون هیچ مشکلی توسط این نرم افزار بسازید و از آن استفاده کنید.

کار با استانداردهای صنتی بسیار حیاتیست ، بنابراین وب سایت هایی که توسط طراحان وب ساخته شده اند مطابق W3C و مرورگرهایی مانند اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، سفاری و کروم ساخته شده اندو بر پایه ی استانداردهای XHTML ، CSS می باشند.شما می توانید توسط این برنامه محدوده ی وسیعی از فرمت های مختلف وکتورهای گرافیکی، عکس و متن را در این برنامه وارد کنید که نمونه ی این فرمت ها عبارتند از PDF, RTF, RAW, PSD, TIFF و البته JPEG, PNG, GIF . همچنین می توانید یکی از قالب های برنامه را دستکاری کرده و گرافیک یا انیمیشن دلخواه خود را بسازید ، به راحتی می توان گفت هرچه در وسبایت های حرفه ای می بینید دقیقا همانیست که در وبسایتتان می بینید.

ما اعتقاد داریم که شما می توانید آزادی خود را در طراحی وبسایت توسط این برنامه و قابلیت های متعددش در زمینه های عکس ، متن و گرافیک ، تکمیل کنید. و در این راه نیازی ندارید که برنامه نویسی HTML را بلد بوده یا حت آن را ببینید!

این برنامه توسط طراحان حرفه ی ساخته شده و از نظر کیفیت تضمین شده است.


 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

 

 


فیلم Adobe Photoshop CAFE : Photoshop CS5 Portrait Retouching Advanced Techniques

دانلود فیلم آموزشی تکنیک های پیشرفته رتوش در فتوشاپ Adobe Photoshop CAFE : Photoshop CS5 Portrait Retouching Advanced Techniques

امروز یک سوپرایز بزرگ برای تمامی گرافیست ها , طراحان و عکاسان داریم. اگر طراح و عکاس هستید حتما روزانه با تعداد زیادی عکس سر و کار دارید و حتما می دانید که روتوش یکی از سخت ترین و وقت گیر ترین کارها در زمینه طراحی است. پس اگر با روتوش عکس ها به مشکل برخوردید و یا آشنایی به سبک حرفه ای روتوش ندارید این آموزش را دانلود کنید. شما با استفاده از این آموزش که بصورت گام به گام و شامل 64 تکنیک برای تمامی کاربران مبتدی و حرفه ای است براحتی می توانید زیباترین روتوش ها را انجام دهید.

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

دانلود Collection of 7 TOEFL Preparation Programs

مجموعه عظیم از 7 برنامه کمک آموزشی و آمادگی آزمون تافل Collection of 7 TOEFL Preparation Programs

تافل (به انگلیسی TOEFL و مخفف عبارت Test of English as a Foreign Language)، نام آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط موسسه ای‌تی‌اس (ETS) در سه نوع کاغذی، کامپیوتری و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از شش هزار موسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. تافل اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند. شما با استفاده از این مجموعه عظیم و فوق العاده که بیشتر بر روی تکنیک ها و نمونه سوالات کار شده می توانید خودتان را آماده آزمون تافل کنید.


http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

 

 


دانلود Buka Jalan Silat with Guro Bob Dubljanin

آموزش هنرهای رزمی با Buka Jalan Silat with Guro Bob Dubljanin

پِنچاک سیلات واژه‌ای‌ست که به هنرهای رزمی کشور اندونزی اشاره دارد. این نام در سال ۱۹۴۸ به عنوان یک اصطلاح واحد برای توصیف سبک‌های مختلف رزمی اندونزی ابداع شد و از دو بخش پنچاک واژهٔ مرسوم برای هنرهای رزمی در جاوه شرقی و مرکزی و سیلات واژهٔ مرسوم در سوماترا تشکیل شد. در کاربرد امروزین اما معمولاً پنچاک به بخش‌های نمایشی این هنرهای رزمی و سیلات به جوهرهٔ جنگی و دفاع شخصی آن اشاره دارد. در این آموزش شما با این سبک های بسیار زیبا و هجان انگیز آشنا خواهید شد.

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png


تجربه مسابقات اتومبیل رانی با Volkswagen GTI Racing

Volkswagen GTI Racing یک بازی بسیار زیبا , کم حجم و سرگرم کننده ماشین سواری می باشد. شما در طول بازی می توانید تمامی ماشین های شرکت فولکس واگن چه مدلهای قدیمی و چه مدلهای جدید ورد استفاده قرار دهید. می توانید موتور ماشین خودتان را تقویت کنید. همچنین موزیک های موجود در بازی واقعا حس و حال عجیبی را به شما منتقل می کند گویی شما واقعا در پیست هستید و دارید رانندگی می کنید. صدای ترمز کشیدن , صدای برخورد با اتومبیلها و ... همگی دست به دست هم داده اند تا بتوانید یک بازی بسیار زیبا و با گرافیک بالا را تجربه کنید.

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

 


دانلود The Looney Tunes Show 2011

دانلود فصل اول مجموعه انیمیشن The Looney Tunes Show 2011 Season 1

*** قسمت 1-3 ***

*** هر هفته یک قسمت در همین صفحه اضافه خواهد شد ***

دیدن دوباره ی شخصیت های کارتون های قدیمی در انیمشین اینترنتی The Looney Tunes Show برای همه ی ما دلنشین خواهد بود.این سریال با داشتن قطعه هایی مملو از شوخی به تازگی بین مردم محبوب شده است.شخصیت های بی نظیری مانند Bugs Bunny و Daffy Duck باز هم به عنوان دوستانی جدا نشدنی در این سریال کنار یکدیگر قرار گرفته اند. Bugs Bunny در این انیمیشن با شیرین کاری ها، صحنه های اکشن و یا نگاه های جذابش رو در روی Duffy Duck قرار می گیرد و این چنین لحظات سرگرم کننده ای را برای تماشاچیان به ارمغان می آورد.

Bugs و Duffy  در یک خانه زندگی می کنند و Bugs  از روی لجبازی قبول می کند که با اردک مغرور وارد یک بازی شود.در این بازی، دوست ها باید ثابت کنند که چقدر همدیگر را می شناسند و همین قضیه کمی بحران ایجاد می کند.وقتی که Duffy با این پرسش رو به رو می شود که " سبزی مورد علاقه ی هم خانه ای شما چیست؟"

در همین اثناء Bugs با خرگوش تنیسور Lola در یک کلوب قرار عاشقانه ای می گذارد ، خرگوشی که به سرعت از خرگوش رویاها به یک کابوس تبدیل می شود.

قطعا خنده دار خواهد بود که موشی زیر یخچال زندگی می کند به Gonzales پرسرعت تبدیل شود!

تهیه کنندگان این سریال طنز طرحی نو برای تمام این شخصیت ها در یک کمدی جذاب ریخته اند که قطعا به کارتون  محبوب شما تبدیل خواهند شد.

چنین کارتون هایی با در پیش گرفتن روند طنز و تعقیب و گریز برای جلوگیری از خشونت در بین کودکان ساخته شده اند که این سریال در این زمینه غیرقابل مقایسه می باشد.

The Looney Tunes Show مطمئنا برای تمامی ما خاطرات خوشی را زنده می کند همینطور کودکان نیز از دیدن آن لذت خواهند برد. داستان های جذاب با اتفاقات خنده دار و استفاده از شخصیت های محبوبی مانند Bugs Bunny باعث شده این سریال طنز بسیار مورد توجه قرار گیرد.

شما می توانید هم اکنون این مجموعه سریال کارتونی زیبا را از پی سی دی دانلود کنید.

 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png


پکیج کامل ساخت فیلم های نمایشی Photodex ProShow Producer Gold 4.52.3048 + هزاران پلاگین

Plugins: StylePack 1-4, Grunge Appeal, Escapes, Transition Pack 1, Wedding , Vintage

Photodex ProShow Producer برنامه ای برای ساخت Presentation های حرفه ایست.این برنامه قابلیت کار با لایه ها دارد و امکان استفاده از تعداد بیشماری لایه برای هر اسلاید را فراهم می کند.همچنین برای ساخت فایل های Presentation ار فایل های PSD ،PNG ، TIFF و GIF پشتیبانی کرده و می تواند از آنها به عنوان لایه استفاده کره همچنین به آنها افکت حرکت ، گرادیان و یا رنگ خاصی بدهد.

شما می توانید ،عکس های مورد نیازتان برای ساخت Presentation را توسط این نرم افزار ویرایش کرده و با ابزارهای مانند ابزار افزایش تندی رنگ ، تغییر شفافیت و یا تنظیم روشنایی بر روی آنها تغییرات لازم را اعمال کنید. Presentation ممکن است دارای اجزای مختلفی مانند انیمیشن ، موزیک پس زمینه و ... باشد که می توانید توسط این نرم افزار این امکانات را داشته باشید.بعد از اتمام کار می توانید کار خود را در 14 فرمت مختلف مثلا به صورت ویدئوی HD ، فلش و QuickTime به راحتی ذخیره کنید.این نسخه از نرم افزار که در اختیار شما قرار گرفته بسیار کاربردی بوده و برای کارهای تجاری بسیار مناسب می باشد.

برخی امکانات :

-    پشتیبانی از تعداد لایه های بی شمار
-    قابلیت Drag-and-drop
-    پشتیبانی از 100 فرمت
-    پشتیبانی از فایل های PSD ،PNG ، TIFF و GIF
-    ابزار تصحیح عکس داخلی (تندی رنگ / شفافیت / مات کردن / رنگی کردن و ...)
-    دارای ابزار برش دقیق فیلم و عکس
-    برطرف کردن قرمزی چشم
-    دارای قابلیت شخصی سازی بسیار زیاد
-    کنترل اندازه و رنگ فونت های اسلایدها
-    پشتیبانی از mp3 و wav
-    و ...

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png


تم Evolution Theme

دانلود اسکرین سیور زیبا برای ویندوز سون Evolution Theme

در این پست برای شما کاربران پی سی دی یک تم بسیار زیبا آماده کرده ایم . این تم دارای گرافیک بالا و رنگ بندی بسیار زیبایی است. این تم مخصوص ویندوز سون می باشد و در سال 2011 منتشر شده است.

 


 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png


اسکرین سیور Coast of Los Angeles Screensaver 1.0

اسکرین سیور زیبای سواحل لس آنجلس  Coast of Los Angeles Screensaver 1.0

در این پست قصد داریم شما را به سواحل زیبای لس آنجلس ببریم . ما شما را دعوت می کنیم تا به قدم زدن در سواحل زیبای لس آنجلس بروید. اینجا یکی از زیباترین و جالب توجه ترین نقاط روی زمین است. در اینجا شما زیباترین ساختمانها و خیابان ها را مشاهده خواهید کرد با غروبی بسیار زیبا و خورشیدی به رنگ قرمز. شما با نصب این اسکرین سیور آرامش ساحل را احساس خواهید کرد.

 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png


آنتی ویروس آندروید

آنتی ویروس آندروید ESET Mobile Security v0.8.0.0

امروز در سایت پی سی دی نرم افزار امنیتی و فوق العاده قدرتمند ESET Mobile Security v0.8.0.0 beta را برای گوشی های اندروید نسخه ۲ به بالا را تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. گوشی های موبایل آندروید روز به روز از محبوبیت بیشتری برخوردار می شوند لذا تهدیداد نیز افزایش یافته است. از این رو شرکت ESET آنتی ویروس مخصوص این سیستم عامل را منتشر کرده است.

از قابلیت های این برنامه می توان به :

- قابلیت اسکن فایلها و برنامه هادزدگیری کامل با قابلیت قفل گوشی از راه دور
- پاک کردن اطاعات،شناسایی محل سارق
- رمز گذاری روی برنامه ها و بازی ها

اشاره کرد.

 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png


صفحه ویندوز در موبایل آندروید

دسترسی به صفحه ویندوز کامپیوتر در موبایل آندروید با Remote Desktop Client v2.7.0

این برنامه به شما اجازه می دهد که از گوشی موبایل اندرویدی خود با استفاده از اینترنت به کامپیوتر ویندوزی خود متصل شوید.وقتی این اتصال برقرار شد برنامه به شما امکان کنترل موس و کیبورد را داده و هر اتفاقی که در صفحه می افتد را برای شما نمایش می دهد.شما می توانید بدین طریق به تمامی فایل ها برنامه های خود دسترسی داشته باشید.

 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png


بازی موبایل

بازی موبایل Lost Planet 2 با فرمت جاوا

بازی بسیار زیبای Lost Planet 2 دارای محیطی از جنگ و مراحل متنوع است. این بازی از گرافیک بالایی برخوردار بوده و پیشنهاد می کنیم این بازی را از سایت پی سی دی دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png


دانلود Essential House Plan Collection 1500 Best Selling Home Plans

دانلود 1500 طرح اساسی خانه Essential House Plan Collection 1500 Best Selling Home Plans

در این پست یک سوپرایز برای معماران و دانشجویان رشته معماری داریم . در این مجموعه که پیش رو دارید 1500 طرح اساسی و بسیار زیبا از خانه هایی که بصورت کاملا استاندارد ساخته و طراحی شده اند. پس اگر به طراحی و معماری ساختمان علاقه دارید و در این شغل مشغول کار و یا تدریس هستید این مجموعه را دانلود کنید. در این مجموعه شما خواهید دید که خانه های بسیار زیبا و شکیل چگونه طراحی شده اند و از چه استاندارهایی پیروی می کنند. دکوراسیون و نور پردازی چنین خانه هایی چگونه است. این مجموعه محصول 2011 می باشد. فایلهای موجود در این مجموعه بصورت Jpg , Wmf می باشد.

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

دانلود 4000 Logos Vector Collection

دانلود مجموعه عظیم لوگوهای حرفه ای 4000 Logos Vector Collection

لوگوها همیشه به عنوان نماد شغل و حرفه استفاده می شوند. طراحی و داشتن یک لوگو پر محتوا و با مفهوم می تواند زیبایی کار شما را چند برابر کند . در این پست برای شما کاربران پی سی دی مجموعه بی نظیری از 4000 لوگو آماده برای شما دوستان قرار داده ایم . این لوگو ها تمامی مشاغل و برندهای معروف را شامل می کند. این لوگوها بصورت AI | EPS | CDR | JPG


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی