ناصر حجازی
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام تنها شفا دهنده

 

 
 

نامه سر آلکس فرگوسن به ناصر حجازی


 


 


 

 سرآلکس فرگوسن سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد طی نامه‌ای برای یک ایرانی مقیم انگلستان از ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران احوالپرسی کرده و برای شفای او دعا کرده است. جاوید جعفری فراهانی، ایرانی مقیم انگلستان نقطه آغاز ماجراست.

  او که از علاقه‌مندان پروپاقرص فوتبال است و در مسائل فنی هم دستی بر آتش دارد در حین تعطیلات دانشگاه و در پی تماشای بازی منچستریونایتد و چلسی در اولدترافورد به فکر ایجاد ارتباط حجازی و فرگوسن می‌افتد و به همین منظور به باشگاه منچستر می‌رود. تقاضای او ساخت قطعه فیلمی کوتاه با حضور اعضای تیم منچستر و سرمربی شهیر آن است که در آن همگی با زبان پارسی برای ناصر خان آرزوی سلامتی می‌کنند. 

 گرچه این درخواست به دلایل موجهی عملی نشد اما مسئول رسانه‌ای باشگاه به اطلاع این ایرانی خوش ذوق می‌رساند که سرآلکس شخصا نامه‌ای برای اسطوره فوتبال ایران نوشته است. حجازی که در دوران اوجش سابقه حضور در تمرینات منچستر را داشته در این نامه با احوالپرسی گرم و احساسات فوق‌العاده فرگوسن مواجه شده است. این نامه احتمالا با پاسخ ناصر حجازی هم روبه‌رو خواهد شد و شاید ادامه این دیالوگ به اتفاقی باور نکردنی منجر شود. ناصر حجازی آنقدر بزرگ، قابل احترام و محبوب هست که بتوان از منچستر یونایتد درخواست یک بازی دوستانه با استقلال کرد. دیدن ناصر حجازی درون دروازه حتی برای چند ثانیه از اتفاقات تاریخی فوتبال ایران خواهد بود. 

 متن نامه محبت‌آمیز فرگوسن به این شرح است:

 ناصر عزیز
 من از جاوید جعفری فراهانی نامه‌ای دریافت کردم و باید بگویم که وقتی شنیدم حال شما خوب نیست متاسف شدم. به این فکر افتادم که پیغام بازیکنان و دستیارانم را برسانم دوست دارم بدانی که همه جا به فکر تو هستیم. شخصا به خاطر همه فداکاری‌ها و تلاش‌هایت برای باشگاه تشکر می‌کنم. این فداکاری‌ها بسیار ارجمند است. می‌دانم که ماه‌های اخیر را به سختی پشت سر گذاشتی اما مطمئن باش که با دعاها و افکار ما آرامش پیدا خواهی کرد. 


 

سرآلکس فرگوسن


 

عکس هایی منتشر نشده از ناصر حجازی در ادامه مطلب


 

ناصر حجازی و جمشید مشایخی


 


 


 

ناصر حجازی و بهروز وثوقی


 


 


 

ناصر حجازی , ستار , علی پروین


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی