فال روز
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

به نام خدا

 

امروز 18 آذز ماه

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/2/27/16fb83091e01.jpg

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی!؟ گفت به آنان که در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم..!!

http://marshal-modern.ir/Archive/2012/9/8/25360867265625164744.gif

فروردین:

شما دوست دارید که امروز وقت تان را با دوستان و اعضای خانواده تان بگذرانید تا در رابطه با رویاهای خود و چیزهایی که در زندگی می‌خواهید با آنها صحبت کنید. بیان کردن دیدگاه تان راجع به زندگی فقط صحبت درباره رویاها و تصورات آن نیست. این یک حالت کاملا واقعی از سهیم کردن رویاها با دیگران است که بدون قضاوت انجام می‌گیرد و به شما یادآوری می‌کند که در حقیقت مهمترین مسئله در زندگی تان چیست و چه چیزی در اولویت قرار دارد.

حافظ:
چنان بزی که اگر خاک ره شوی کس را غبار خاطری از ره گذار ما نرسد
بسوخت حافظ و ترسم که شرح قصه او به سمع پادشه کامگار ما نرسد
تعبیر :هدف و مقصدی که در پیش داری بسیار خوب است. از طعنه ی حسودان و دشمنان نترس. با جلب محبت دیگران می توانی از کمک آنها استفاده کنی. دوستان صادق خود را رها نکن.

اردیبهشت:

خوشبختانه شما این توانایی را دارید که با خیال راحت و آسوده درمورد هرچیزی که به ذهن تان می آید صحبت کنید. با این حال، امروز ساده ترین نظرات و صحبت ها، ممکن است باعث اختلاف نظر عمده ای بشود. امروز ممکن است از هر حرف و صحبت شما، نادرست و اشتباه برداشت شود.

حافظ:
سایه طایر کم حوصله کاری نکند طلب از سایه میمون همایی بکنیم
دلم از پرده بشد حافظ خوشگوی کجاست تا به قول و غزلش ساز نوایی بکنیم
تعبیر:راه دشواری در پیش داری. برای رسیدن به هدف، اراده ای محکم لازم است. باید هوشیار و مراقب باشی تا دچار لغزش و خطا نشوی. از دوستان مشفق و آگاه راهنمایی بطلب و با آنها مشورت کن. صبر و حوصله کن تا با آرامش خاطر به کار خود ادامه بدهی.

خورداد:

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

حافظ:
طيره جلوه طوبی قد چون سرو تو شد غيرت خلد برين ساحت بستان تو باد
نه به تنها حيوانات و نباتات و جماد هر چه در عالم امر است به فرمان تو باد
تعبیر :شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

تیر:

این هفته زمان بسیار خوبی برای شما می‌باشد و تمام آرزوها و تمایلاتی که در سابق داشته اید به تحقق می‌پیوندند البته با واقع نگری و دور بینی که نسبت به آینده دارید. در ابتدا فقط به موضوعاتی که خواهان انجام شان هستید فکر کنید و بعد با اشخاص خانواده تان مطرح سازید، سپس اجرا نمایید زیرا ممکن است شرایطی پیش بیاید که بقیه افراد خانواده تان شما را به خاطر تصمیم گیری غلط در کاری مقصر بدانند و به همین علت شما دچار عذاب وجدان شوید پس برای پیش گیری از این کار با بقیه مشورت کنید.

حافظ:
ای عاشق گدا چو لب روح بخش يار می‌داندت وظيفه تقاضا چه حاجت است
حافظ تو ختم کن که هنر خود عيان شود با مدعی نزاع و محاکا چه حاجت است
تعبیر :تا زمانی که دست نیاز به سوی متکبران دراز می کنی به مقصود نخواهی رسید. به خود متکی باش و به خداوند توکل کن تا نیاز و خواسته ی تو برآورده شود. نیازمندان را از خود نران و مغرور و بی اعتنا نباش.

امرداد:

تمایلاتی که در سابق داشته اید دیگر شما را راضی نمیکنند بلکه می‌توان گفت حتی از آنها دلزده نیز شده اید ؛ این کارها را کنار بگذارید زیرا مسائل غیر قابل حلی را برای شما فراهم خواهد کرد.شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا که زندگی شما جدی‌تر می‌شود و نمی‌توانید از انجام دادن مسئولیتهای حرفه‌ای خود امتناع کنید. بنابراین باید کارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید.

حافظ:
مرغ زيرک نزند در چمنش پرده سرای هر بهاری که به دنباله خزانی دارد
مدعی گو لغز و نکته به حافظ مفروش کلک ما نيز زبانی و بيانی دارد
تعبیر :فریب ظواهر زیبا را مخور. در زندگی به دنبال کمال و سیرت زیبا باش. با هر کسی مشورت نکن. فقط دوستان واقعی را محرم اسرار بدان. مغرور نباش. به نصایح دوستان گوش کن.

شهریور:

هنوز هم تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چرا که شما احساسات خود را سرکوب کرده‌اید و در عین حال به تردید و دودلی‌تان افزوده شده است. پس یکی دو روز صبر کنید، آن موقع ایده‌های بهتری در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید به ذهنتان می‌رسد.

حافظ:
می خور به بانگ چنگ و مخور غصه ور کسی گويد تو را که باده مخور گو هوالغفور
حافظ شکايت از غم هجران چه می‌کنی در هجر وصل باشد و در ظلمت است نور
تعبیر :از بخت خود شکوه و شکایت نکن و به آنچه که داری قانع باش و در طلب چیزی که دور از دسترس تو است و مشکل به دست می آید خود را به خطر نینداز. هر چیز با صبر و حوصله بدست می آید.


مهر:

بهتر است منصف و بی‌طرف باقی بمانید. حتی اگر شما فكر می كنید كه احساسات خود را از دیگران مخفی كرده‌اید، ولی آنها بالاخره فاش می‌شوند. با احساسات خود نجنگید؛ اگر برای پنهان كردن آنها بیهوده تلاش كنید، فقط انرژی تان را هدر داده‌اید. به جای تظاهر كردن سعی كنید كه خودتان باشید.

حافظ:
به گيسوی تو خوردم دوش سوگند که من از پای تو سر بر نگيرم
بسوز اين خرقه تقوا تو حافظ که گر آتش شوم در وی نگيرم
تعبیر :دل به دریا زده ای و بی محابا پیش می روی و خود را به تقدیر سپرده ای. بهتر است که کمی دقت کنی و با تعمق و تعقل به کار خود بپردازی تا موجب ندامت و پشیمانی نشوی.

آبان:

امروز تفكرات فلسفی می‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولی برایتان لازم است كه مثبت اندیشی خود را تقویت كنید. قبول كردن یك مسئولیت جدید برایتان مفید است، به خصوص اگر هم دارای جنبه‌های مادی و هم معنوی باشد. یوگا، فعالیت‌های هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما كمك می‌كنند.

حافظ:
دلم اميد فراوان به وصل روی تو داشت ولی اجل به ره عمر رهزن امل است
به هيچ دور نخواهند يافت هشيارش چنين که حافظ ما مست باده ازل است
تعبیر :زندگی را سخت نگیر و قانع باش. دوست یکرنگ و صادق کم گیر می آید. به خود و لطف خدا اعتماد کن. شادی و سرور دنیا گذران است و دائمی نیست. از زندگی خود لذت ببر و با قناعت زندگی کن.

آذر:

ممکن است امروز احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس می‌کنید حجم زیادی از شلوغی و همهمه در اطراف تان آغاز و ناگهان محو می‌شود. شما از اینکه در کارتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد.

حافظ:
تو ترحم نکنی بر من مخلص گفتم ذاک دعوای و ها انت و تلک الايام
حافظ ار ميل به ابروی تو دارد شايد جای در گوشه محراب کنند اهل کلام
تعبیر :خبری به تو می رسد و زندگیت را دگرگون می کند. از موقعیت های به دست آمده، کاملاً استفاده کن تا همای رحمت را بر دوش خود احساس کنی. صبر داشته باش.

دی:
امروز برای رسیدن به یک تعادل در روابط خود دچار چالش می شوید به طوریکه حتی ممکن است در پاسخ به یک پرسش ساده، یکبار پاسخ بله و بار دیگر پاسخ خیر بدهید!شما امروز برروی لبه اشتباهات حرکت خواهید کرد چرا که پیروی از قوانین برای تان دشوار خواهد بود. به واکنش های جهان اطراف خود نگاه کنید و از آنها درس بگیرید.نا امید نشوید چرا که این وضعیت باعث می شود که سرعت حرکت تان را کم کرده و وقت بیشتری برای بررسی و پیدا کردن راه درست زندگی تان صرف نمایید.

حافظ:
مطربا مجلس انس است غزل خوان و سرود چند گويی که چنين رفت و چنان خواهد شد
حافظ از بهر تو آمد سوی اقليم وجود قدمی نه به وداعش که روان خواهد شد
تعبیر :زندگی تو رو به خوشی و شادمانی می رود. آرزوهایت براورده می شود. رنج ها و ناراحتی ها با صبر و شکیبایی، به شادی و سرور تبدیل می شود. از شکست برای خود تجربه اندوزی کن. تلاش کن که دوباره اشتباهات گذشته را تکرار نکنی.

بهمن :

امروز بخت تان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

حافظ:
بر تو گر جلوه کند شاهد ما ای زاهد از خدا جز می و معشوق تمنا نکنی
حافظ ا سجده به ابروی چو محرابش بر که دعايی ز سر صدق جز آن جا نکنی
تعبیر :مراقب رفتار و اعمال خود باش و در تصمیم های خود اندیشه و تعمق بیشتری داشته باش تا نادم و پشیمان نشوی. به کسانی که به تو احتیاج دارند، کمک کن و از آنان مراقبت کن تا در هنگام نیاز، خود را تنها و بی کس احساس نکنی.

اسفند:

به دلیل اتفاقات شگفت انگیزی که برایتان پیش خواهد آمد، شما کنترل‌های سریعی را بر روی رفتار یا گفتارتان ندارید و این موضوع میتواند برای شما خطرناک باشد زیرا در اثر پیش آمد این اتفاقات کارهایی را انجام می‌دهید که بعدا از انجام شان پشیمان می‌شوید.توصیه می‌کنم که واکنشهای سریعی را از خود نشان ندهید ؛ خوشبختانه شما با درایت بالایی که دارید می‌توانید به راحتی بر این موضوع غلبه کنید.

فال حافظ:
سحر کرشمه چشمت به خواب می‌ديدم زهی مراتب خوابی که به ز بيداريست
دلش به ناله ميازار و ختم کن حافظ که رستگاری جاويد در کم آزاريست
تعبیر :رسیدن به هدف کار آسانی نیست. صداقت و ایمان می تواند انسان را در راه رسیدن به مقصود یاری کند. ریاکاری را از خود دور کن که نتیجه ای برای تو ندارد. با مردم به خوبی و انسانیت رفتار کن.

http://marshal-modern.ir/Archive/11252.aspx

حكايت دریا باش

مردى پیش بایزید بسطامى آمد و گفت: چرا هجرت نكنى و از شهرى به شهرى نروى تا خلق را فایده دهى و خود نیز پخته‏ تر گردى كه گفته‏ اند:

بسـیار سفر باید تا پختـه شـود خامى           صوفى نشود صافى تا در نكشد جامى

بایزید گفت: در این شهر كه هستم، دوستى دارم كه ملازمت او را بر خود واجب كرده ‏ام. به وى مشغولم و از او به دیگرى نمی پردازم.

آن مرد گفت: آب كه در یک جا بماند و جارى نگردد، در جایگاه خود بگندد.

بایزید پاسخ داد: دریا باش تا هرگز نگندى.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی