فال روز
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

 

 

امروز 15 مهر ماه

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/2/27/16fb83091e01.jpg

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی!؟ گفت به آنان که در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم..!!

http://marshal-modern.ir/Archive/2012/9/8/25360867265625164744.gif

فروردین

امروز بی حوصله هستید و برای انجام کارها باید بیش از همیشه تلاش کنید. با اراده ای که دارید در همه کارها موفق می شوید.

اردیبهشت

دیگران بسیار خلاق بخشنده و احساساتی هستند اما در عین حال گیج و فراموشکار هستند.اگر با کسی قرار مهمی دارید بررسی کنید تا او فراموش نکرده باشد و زمانش را دوباره هماهنگ کنید.بعد از انجام این کارها می توانید انتظار لحظات رمانتیکی را داشته باشید.

خورداد

کارهای خلاقیت و مسائل رمانتیک درحال حاضر زیاد وجود دارند، اما تا زمانی که یک مشکل طولانی مدت خانوادگی به طور کامل حل نشود و همه راضی نشوند شما آرامش نمی گیرید. احتمال دارد در مورد یک رابطه جالب تغییراتی صورت بگیرد البته اگر مجرد هستید، افراد جدید وارد زندگی تان می شوند

تیر

امروز باید سریع تر فکر کنید. دوست ندارید به یک دوست دروغ بگویید و حقیقت نیز مهم است. در چنین موقعیتی بودن انصاف نیست، سعی کنید از سیاست خودتان استفاده کنید و گفتن آن حقیقت را به تاخیر اندازید

امرداد

زمانی خطرناک برای پول شماست. چرا که شما برای خرید ناگهانی مایلید بیرون بروید. اگر نمی توانید جلوی خود را بگیرید و هر آن چه که می بینید نخرید،‌ بهتر است از کس دیگری خواهش کنید که خرید شما را انجام دهد و یا پولتان را همراهتان نبرید و در خانه بگذارید، ممکن است به طریقی امروز شگفت زده شوید، زمانی که شریک زندگی تان کاری را انجام می دهد، که شما انتظار آن را ندارید.

شهریور

در روابط با همسرتان مستقل هستید.اگر قراری داشته باشید و کسی آن را به هم بزند،ناراحت می شوید.بعضی افراد رفتار جالبی ندارند اما آنها را جدی نمی گیرید.

مهر

انگار امروز دوباره پاهای شما به زمین می رسد و ناگهان دوباره واقع گراتر از دیروز می شوید.این عالی است برای این که به انجام کارهای مهمی که در راس لیست شماست بپردازید چرا که عالی است این کارها را تمام کرده و از سر راه بردارید.تنها مشکل دیدگاه شخصی است که دارای اختیار و قدرت است.او بسیار دیکتاتوروار و ریاست مابانه عمل می کند و شما این امر را دوست ندارید.

آبان

می توانید انتظار یک فرصت مالی یا کاری را داشته باشید.قبل از این که تصمیم بگیرید به خوبی فکرکنید و اگر عجله کنید خودتان را به خطر می اندازید.به مسائل و موارد کوچک توجه کنید،البته اگر می خواهید از همه چیز با خبر باشید.

آذر

امروز ستاره ها بنفع شما نیستند .فایده ای ندارد که با آنچه که شما را آزارمی دهد بخواهید بجنگید چون امروز آسان تر است که مشکلات دیگران را حل کنید تا این که به مشکل خود رسیدگی کنید. شما به وضوح می دانید که شریکتان قدم بعدیش چیست ولی از همان منطق در مورد خودتان نمی توانید استفاده نمائید. حتماً به دیگران کمک کنید ولی از آن بعنوان بهانه ای برای زیر برف کردن سر خود استفاده نکنید.

دی

شما یکی از فعال ترین افراد هستید و آن قدر درگیر برنامه هایتان می شوید که خوردن را فراموش می کنید. البته، خودتان حتماً می دانید که اگر سلامت نباشید، نمی توانید به خوبی کار کنید. سعی کنید بین خانه و کارهایتان تناسب برقرار کنید و اگرنه کسانی را که به آن ها نیاز دارید از دست می دهید.

بهمن

امروز روزی است که ناراحتی های کوچک می تواند به انفجار و مشاجره های بزرگ تبدیل شوند و شما هستید که باید تصمیم بگیرید شخصی را که دوست دارید آرام کنید یا اوضاع را وخیم تر کنید.شاید به این  نتیجه برسید که زندگی کوتاه است و جالب نیست که خوش اخلاق نباشید. فکر نمی کنم کسی با این موضوع مخالف باشد.

اسفند

وقتی که راهنمایی را جستجو می کنید و موقعی که مستقیم سازی را که بسیاری نمی توانند انجام دهند خیلی مهم است. اما در هفته های اخیر به نظر می رسید که در  این شعبده بازی نگهداری بشقاب های لرزان را مهار کرده اید.

http://marshal-modern.ir/Archive/11252.aspx

حكايت جوان ثروتمند و عارف

 

جوان ثروتمندی نزد عارفی رفت و از او اندرزی برای زندگی نیک خواست.

عارف او را به کنار پنجره برد و پرسید: چه می بینی؟

گفت: آدم هایی که می آیند و می روند و گدای کوری که در خیابان صدقه می گیرد.

بعد آینه بزرگی به او نشان داد و باز پرسید: در آینه نگاه کن و بعد بگو چه می بینی؟

گفت: خودم را می بینم.

عارف گفت: دیگر دیگران را نمی بینی.

آینه و پنجره هر دو از یک ماده ی اولیه ساخته شده اند : شیشه.

اما در آینه لایه ی نازکی از نقره در پشت شیشه قرار گرفته و در آن چیزی جز شخص خودت را نمی بینی.

این دو شی شیشه ای را با هم مقایسه کن:

وقتی شیشه فقیر باشد، دیگران را می بیند و به آن ها احساس محبت می کند. اما وقتی از جیوه (یعنی ثروت) پوشیده می شود، تنها خودش را می بیند.

تنها وقتی ارزش داری که شجاع باشی و آن پوشش جیوه ای را از جلو چشمهایت برداری، تا بار دیگر بتوانی دیگران را ببینی و دوستشان بداری

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 15 مهر 1391برچسب:فال روز 15 مهر,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی