فال روز
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

 

 

امروز 3 امرداد ماه

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/2/27/16fb83091e01.jpg

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی!؟ گفت به آنان که در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم..!!

*******

فروردین

مسائل کاری رو به پیشرفت هستند. اگر کمی فکر کنید می بینید که اکنون زمان مناسبی برای شجاعت بیشتر است.

 اردیبهشت

ستارگان به شما کمک می کنند که شانس زیادی داشته باشید  تا جایی که می توانید احساسات تان را ابراز کنید . احساسات عمیق شما را متولدین هیچ ماه دیگری ندارد اما باید تلاش کنید.سعی کنید امشب در کنار همسر فرزندان و دوستانتان باشید.

خرداد

امروز فرصتی دارید که یا معامله، یا مقداری پول و یا هدیه ای غیر منتظره دریافت کنید. لازم نیست برای این که تفریح کنید پول زیادی خرج کنید زیرا به دلایلی دیگران هم حاضرند که صورت حساب را پرداخت کنند. اگر مجرد هستید حتماً رابطه احساسی خوبی پیدا می کنید.

تیر

امروز تاکید زیادی بر مسائل خانه و دارایی شما وجود دارد.می توانید نتایج هر نوع تغییری را ببینید.این موضوع شما را ماجراجوتر می کند اما در مورد آن با همسرتان صحبت کنید.

 مرداد

امروز بسیار متقاعد کننده و مشوق شده اید و برایتان بسیار ساده است که با مردم صحبت کرده و آنها را به دیدن دنیا از دید خودتان تشویق کنید. اگر منتظر لحظه مناسبی بودید که شخصی را قانع کنید تا کاری را آنطور که شما می خواهید انجام دهد، دیگر وقت تلف نکرده و امروز با او صحبت کنید. اگر امروز موفق نشدید که وی را راضی کنید که از نقطه نظر شما کارها را انجام دهد دیگر هیچ گاه موفق نخواهید شد.

شهریور

بهتر است مشکلات تان را با افرادی که با آن ها زندگی می کنید برطرف کنید.آن ها را تشویق کنید تا حرف بزنند.پیشگیری بهتر از مداواست.

مهر

فکر این که جایی را برای اولین بار ببینید بسیار اغوا کننده است پس فکر کنید ببینید که به کجا می توانید بروید.لازم نیست که جای خیلی دور را انتخاب کنید،همین که صحنه همیشگی را عوض کنید کافی است.دیدار از یک جای فرهنگی هم چندان بد نیست،پس راجع به دیدار از یک گالری هنری،موزه و یا هر جایی دیگر که راجع به دنیایی که در آن زندگی می کنیم به شما می آموزد،فکر کنید.

آبان

این تعطیلات برای رفتن به مسافرت و آرامش و استراحت بسیار مناسب است.اگر میسر نیست،با دوستان جمع شوید و کاری انجام دهید که واقعاً از آن لذت می برید.اگر اخیراً دور و برتان خلوت بوده است.اکنون می توانید فرد مورد علاقه تان را پیدا کنید.حس کنجکاوی شما را تشویق می کند تا اطراف را خوبی بررسی کنید.

آذر

خندیدن یکی از خصوصیاتی است که شما را نزد دیگران عزیز میکند و خدا را شکر که امروز متوجه جنبه خنده دار یک موضوعی می شوید. فکر نکنید که همه ماهها از چنین نعمتی (خندیدن) برخوردارند پس تعجب نکنید اگر یکنفر برایتان جبهه گرفت. شما بی شک بدون عصبانی شدن از این مسئله خواهید گذشت.

دی

باید این موضوع را بدانید که دیگران همیشه نمی توانند علی ترین باشند. بنابراین اگر شخصی بی حوصله وکسل بوده و به شما توجهی نکرد، بهتان برنخورد و ناراحت نشوید. اگر دیگران بهتان توهین کردند و شما جوابشان را ندادید، حتماً تعجب می کنند و از شما عذرخواهی خواهند کردو این مسئله روحیه شما را قوی می کند. این طور نیست؟

بهمن

امروز روز خوب دیگری برای روابط شماست و می توانید در رویارویی با هر کسی نظرش را به خود جلب کنید. اگر لازم است تماس جمعی بگیرید یا اگر می خواهید از کسی به خاطر اتفاقات اخیر عذرخواهی کنید می توانید از این ویژگی استفاده کنید . شاید نیازی به قدری فروتنی داشته باشید که البته برای بدست آوردن یک نتیجه خوب بهای کمی است .

اسفند

این یک روز حیله گرانه برای شما و اطرافیان می تواند باشد . مسیرهای متفاوتی را که در اطراف شماست کنترل کنید . بهترین شرط بندی شما قرار است روی آن چه که می خواهید متمرکز شوید. آن چه را که می خواهید انجام دهید و اجازه می دهید دیگران خودشان را به مشاجره شان بپرازند.

http://marshal-modern.ir/Archive/11252.aspx

حكايت اگر دانشمندی ...

شمس تبریزی فرمود: یک نفر دانشمند بود برای برادرش که قوم تتار او را کشتند می گریست.

گفتم: اگر دانش داری، دانی که تتار او را به زخم شمشیر، زندهی ابدی کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:فال روز 3 مرداد,تتار,شمس,تبریز,تبریزی,شمس تبریزی,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی