فال روز
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

 

 

امروز 17 تیر ماه

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/2/27/16fb83091e01.jpg

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی!؟ گفت به آنان که در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم..!!

*******

فروردین

از طرف دوستان خبر جالبی به دست می آورید. البته کمی غیر عادی است اما باعث می شود در موردش فکر کنید.

 اردیبهشت

بهتر است به سلامتی جسمانی تان بیشتر توجه کنید. زیرا امروز زودتر از همیشه خسته می شوید . اصلاً  خودتان را خسته نکنید و به خودتان فشار نیاورید. اکنون زمان خوبی برای کمک گرفتن از دیگران است .

خورداد

زمانیکه با شرایط غیر ممکن یا افراد غیر منطقی روبه رو می شوید بهترین روش مواجه شدن با آنها توجه به کارهای عملی است شاید به خودی خودشان به تنهایی جالب نباشند اما زمانی که به آن نیاز دارید احساس خوب یبه شما دست می دهد.

تیر

می توانید در انتظار یک سفر کوتاه باشید مخصوصاً سفری خوشحال کننده.شاید کمی دیرتر به مقصد برسید اما وقتی آن قدر در راه به شما خوش می گذرد چه عجله ای برای رسیدن دارید؟

 امرداد

امروز زمان زیادی طول نمی کشد که شما مردم را برآشفته کرده و لحظاتی پر از اضطراب و ناهماهنگی می آفرینید، بیشتر ، موضوعاتی که مربوط به پول و حسادت می شوند، حائز اهمیت هستند و شما ممکن است تصمیم بگیرید بجای این که وارد این بحث ها شوید، راه خود را پیش بگیرید. احتمالا‌ً زندگی، کوتاه تر از آن است که صرف این مسائل شود.

شهریور

مراقب باشید،امروز حساس تر از همیشه هستید و اتفاقات بر شما تاثیر می گذارند.شاید دیگران شما را ناراحت کنند.بهتر است زیاد با دیگران رفت و آمد نکنید تا از این حال و هوا بیرون بیایید.اگرخانه را مرتب کنید سرحالتر می شوید.اگر وسایل دیگران را مرتب کنید این کار عصبانی تان می کند.

مهر

مراقب باشید چرا که امروز همه چیز را جدی می گیرید و فوری به فکر فرو می روید.ممکن است راجع به موضوعی نگران و این نگرانی افکار شما را تحت تاثیر قرار داده است و یا اینکه تنها نسبت به بقیه موارد بیش از گذشته حساس شوید.سعی کنید تا می توانید فعال باشید این بهترین راهی است که می توانید نگرانی ها را از خود دور کنید.

آبان

امروز نقشه های شما خراب می شوند.اما در این شرایط به جای این که از خرابی آنها جلو گیری کنید،خرابتر می کنید.نتیجه آن این است که خودتان را بیشتر از هر کس دیگری ناراحت می کنید.شرایط را آرام کنید و در این صورت همه را خوشحال خواهید کرد.

آذر

مسئولیت ها و وظایف خاصی که شما متقبل شده اید به توجه خاصی نیاز دارند. نیاز به گفتن نیست که چیزهای بهتری هستند که شما ترجیح می دهید انجام دهید وگرچه توسط آن نیازها وظایف احساس  می کنید دست و پایتان بسته می شود ولی آن همت و لطف را دارید که اول آنچه از شما انتظار می رود را بدون خم به ابرو آوردن انجام دهید.

دی

عطارد امروز به برج اسد می رود. می توانید، البته اگر بخواهید، در زمینه بیمه نامه یا رهن منزل سود بهتری داشته باشید. بسیار تیز و باهوش هستید و هیچ کس نمی تواند سرتان کلاه بگذارد.

بهمن

اگر دیروز احساس بدبینی و افسردگی و دلتنگی داشته اید اکنون شعاعی از نور در زندگی تان می بینید زیرا همیشه در سختی و ناراحتی قسمت خوشحال کننده ای هم وجود دارد . حتی اگر همچنان مانعی بر سر راه خوشبختی شما باشند . بهمنی عزیز شما راهی را پیدا می کنید و تا آن را به عنوان رقابتی در نظر بگیرید و حتماً‌ می توانید در آن پیروز شوید.

اسفند

بعضی از معیارها و انتظارات شما می تواند به ناامیدی منجر شود . اگر کسی در دور شما لجوج و نامهربان بود از او فاصله بگیرید . اکنون در آستانه نایل شدن به چند هدف بلند مدت تان هستید و به هیچ کسی از اطرافیان که به اطمینان شما ضربه بزند نیازی ندارید.

http://marshal-modern.ir/Archive/11252.aspx

حكايت مهربانتر از مادر

رسول اکرم صلی الله علیه و آله در یکی از سفرهای خود به زنی که دارای کودکی بود برخورد نمود که در حال پختن نان بود. به آن زن گفتند که رسول خدا صلی الله علیه و آله از این جا عبور می کند. آن زن نزد حضرت آمد و گفت: ای رسول خدا به من خبر رسیده که شما گفته اید که خداوند نسبت به بنده اش مهربان تر از مادر نسبت به فرزندش می باشد.

حضرت فرمود: آری چنین است که می گویی.

زن گفت: مادر هرگز حاضر نمی شود فرزندش را در این تنور بیندازد!

رسول خدا صلی الله علیه و آله گریست و فرمود: خداوند به آتش عذاب نمی کند، مگر کسی را که توحید را نپذیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 17 تير 1391برچسب:فال روز 17 تیر,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی