فال روز
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

 

امروز 13 تیر ماه

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/2/27/16fb83091e01.jpg

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی!؟ گفت به آنان که در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم..!!

*******

فروردین

دیگران بدون هیچ فکری کارها را به شما واگذار می کنند و باعث تعجب شما می شوند، یک نفر راهی را از نظر کاری و یا آرزویتان پیش پای شما قرار می دهد.

 اردیبهشت

سعی کنید گذشته را فراموش کنید . همسر و دوستان شما همیشه دلسوز و مهربان نیستند . اگر چه فعالیت های خلاقانه جدید شما را سرگرم می کند و لحظات خوبی برایتان فراهم می کند.

خورداد

امروز افراد و شرایط غیر معمول و جالبی پیش می آید مهم است که باز فکر کنیدو انعطاف پذیر باشید واز تجربیات گذشته استفاده کنید تا از این روز فوق العاده بیشترین استفاده را ببرید. اگر امروز کارهای روزانه را انجام می دهید و تمام شب را تلویزیون تماشا کنید بعداً حتماً پشیمان می شوید و تنها خودتان را مقصر می دانید.

تیر

بهترین زمان است تا با افرادی که دوست شان دارید،توجه کنید.اگر به شخصی تا حدی بی توجهی کرده اید امروزآن را جبران کنید.آنها به شما می گویند که تصمیم داشتند با شما صحبت کنند بنابراین به حرف هایشان خوب گوش کنید.

 امرداد

امروز جزئیات و ریز مطالب را مورد توجه قرار می دهید و از این که سر از هر کاری در بیاورید(که اخیراَ دردسر ساز بوده است) احساس لذت خواهید کرد هم چنین در این زمان، از حل کردن معماها لذت خواهید برد، ولی سعی کنید که از طرح کلی هر مطلبی را در نظر بگیرید، وگرنه در مخمصه افتاده و آن قدر به جزتیات خواهید پرداخت که کل را نمی بینید.

شهریور

یکی از دوستان انتقادگر است و شما نیز متقابلاً همین رفتار را در پیش می گیرید.سعی کنید زود بر این موضوع غلبه کنید در غیر این صورت تا آخر روز ذهن تان درگیر مسائل جزئی خواهد بود.اگر واقعاً عصبانی هستید بروید بیرون و کمی قدم بزنید.

مهر

امروز مردم نصایح بی شماری برای شما دارند و اصرار دارند که به آنها گوش دهید.حتی اگر انگیزه ای راجع به آن چه می گویند ندارید،اگر بگذارید آنها به نصیحت کردن شان ادامه دهند،باعث می شوید که آرامش و صلح برقرار بماند.به علاوه،آنها ممکن است بعضی از نکات مثبت را عنوان کنند.حتی اگر شما مغرورتر از این حرف ها باشید که این مساله را تصدیق کنید.

آبان

امروز تمایل دارید احساسات تان را بیان کنید.این موضوع برا ی روابط  دوستانه بسیار مفید می باشد.لازم است بدانید که احساسات تان هر لحظه قوی تر می شود.

آذر

امروز انرژی های سیاره ای خیلی نامنظم و گیج هستند. پس سعی کنید که منظور اصلی تان است را به زبان بیاورید و واقعاً آنچه را می گوئید حقیقت داشته باشد. تا وقتی که ترس داشته باشیداز این که فقط از حق و حقیقت صحبت کنید قادر خواهید بود که از یک درگیری با موقعیت مشکل با یکی از نزدیکترین و عزیزترین کسان خود پرهیز کنید. محض رضای خدا احساس خود را پنهان نکنید چون آن می تواند یک اختلاف را دامن بزند.

دی

ستارگان سرگرمی و تفریح خاصی را برایتان فراهم می کنند و می توانید امروز عصر با دوستانتان به خارج از شهر بروید و روحیه تان را عوض کنید. وشاید بخواهید کمی آزادانه تر رفتار کنید و هیچ کس به شما نمی گوید که این کار را نکنید.

بهمن

امروز تصمیم گرفته اید که کارها را سریعتر انجام دهید و وقتتان را با هر چند تا کاری که پیدا کنید پر می کنید . اگر قصد خرید دارید انگیزه زیادی برای خرید وسایلی دارید که بیش از حد مورد نیاز هستند و بیش از بودجه خود خرج خواهید کرد . همچنین شاید پیغام یا تماسی تعجب آور از طرف شخصی داشته باشید که از شما دور است .

اسفند

ممکن است آن را یک اشاره ای به معنای محبت تشخیص دهید اما امروز این یک تعبیر خطاست. شما در دستیابی خیالی تان هستید اما بعضی ها فکر می کنند اگر شما یک اینچ به آنها عرضه کنید یک یارد از آنها خواهید گرفت . ممکن است لازم باشد که دقیقاً هجا کنید که منظور شما چیست .

http://marshal-modern.ir/Archive/11252.aspx

ناصرالدین شاه در سفر فرنگ

نقل است که ناصرالدین شاه وقتی به نخستین سفر اروپایی خود رفت در کاخ ورسای و توسط پادشاه فرانسه از او پذیرایی شد، پس از مراسم شام، اعلی حضرت سلطان به قضای حاجتش نیاز افتاد و با راهنمایی یکی از نوکرها به سمت یکی از توالت‌های کاخ ورسای هدایت شد.

سلطان پس از ورود به دستشویی هرچه جستجو کرد چیزی شبیه به �موال� های سنتی خودمان پیدا نکرد و در عوض کاسه‌ای دید بزرگ که معلوم نبود به چه کار می‌آید، غرورش اجازه نمی‌داد که از نوکر فرانسوی بپرسد که چه بکند؟ پس از هوش خود استفاده کرد و دستمال مبارکش را بر زمین پهن کرد و همان جا...

حاجت که برآورده شد سلطان مانده بود و دستمالی متعفن؛ این بار با فراغ خاطر نگاهی به اطراف انداخت و پنجره‌ای دید گشوده بر بالای دیوار و نزدیک به سقف که در دسترس نبود پس چهار گوشه‌ی دستمال را با محتویات ملوکانه‌اش گره زد و سر گره را در دست گرفت و پس از این که چند بار آن را دور سر گرداند، تا سرعت و شتاب لازم را پیدا کند، به سوی پنجره‌ی گشوده پرتاب کرد تا مدرک جرم را از صحنه‌‌ی جنایت دور کرده باشد.

گویا نشانه گیری ملوکانه خوب نبوده چون دستمال پس از اصابت به دیوار باز می‌شود و محتویات آن به در و دیوار و سقف می‌پاشد. وضع از اول هم دشوارتر می‌شود. سلطان، بالاجبار، غرور را زیر پا می‌گذارد، از دستشویی بیرون می‌رود و به نوکری که آن پشت در انتظار بود کیسه ای پول طلا نشان می‌دهد و می‌گوید این را به تو می‌دهم اگر این کثافت کاری که کرده ام رفع و رجوع کنی.

می‌گویند نوکر فرانسوی در پاسخ ایشان تعظیم می‌کند و می‌گوید من دو برابر این سکه‌ها به اعلی حضرت پادشاه تقدیم خواهم کرد اگر بگویند چگونه توانسته روی سقف رفع حاجت کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 13 تير 1391برچسب:فال روز 13 تیر,موال,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی