فال روز
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

 

 

امروز 21 خورداد ماه

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/2/27/16fb83091e01.jpg

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی!؟ گفت به آنان که در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم..!!

******** 

فروردین

به آینده مثبت تر نگاه کنید. به دنبال شادی هستید اما تلاش کنید تا حدی این حس را محدود کنید زیرا دوست دارید پول زیادی خرج کنید و یا بیش از حد غذاهای چرب بخورید.

اردیبهشت

در رابطه ها حسی از هیجان و انگیزه وجود دارد و هم چنین در مورد روابط عاشقانه زمان خوبی است تا بسیاری از رابطه ها را قوی تر و مستحکم تر کنید. به خاطر داشته باشید که اگر برای هر چیزی که برایتان با ارزش است زحمت بکشید و آن را حمایت و حفاظت کنید خیالتان می تواند بابت تمام مشکلات و مسائل راحت باشد زیرا همیشه موفق هستید.

خورداد

امروز، روز خوبی برای اجرای حرکات مهم است. حتماً‌ در مورد تحصیلات و یا از خارج اطلاعاتی به دست می آورید. امشب، ممکن است جشنی برپا شود. اگراین طور نبود، چرا خودتان تدارک آن را نم یبینید،؟ در هر صورت شما هم قوه تخیل خود را دارید.

تیر

امروز شاید از خارج خبر ناراحت کننده ای بگیرید.آن قدر ها هم جدی نیست و شاید در طولانی مدت به نفع شما باشد.این که علت اصلی آن را کشف کنید کار بیهوده ایست.جواب تان را در آینده می گیرید.

امرداد

افکارتان را متمرکز کنید زیرا ایده های روشنی در خصوص کسب درآمد خواهید داشت. در حال حاضر به چیزهای بزرگ فکر می کنیدو مایل نیستید نقشه های متوسط مانع کارتان شوند، به خصوص زمانی که می توانید برروی مسائل اصلی تمرکز داشته باشید. در عین حال مراقبت کنید تا لقمه را اندازه دهانتان بردارید، در غیر این صورت، تلاشتان بیهوده خواهد بود.

شهریور

امروز اورانوس پس روی می کند.تاثیر خاصی بر روابط شما در چند ماه آینده می گذارد.همسرتان زیاد هماهنگی با شما ندارد و رفتار متغییری دارد و در روابط با آنها مشکل پیدا می کنید.کار زیادی در این مورد نمی توانید انجام دهید.اجازه دهید مدتی به حال خودش باشد.

مهر

مراقب آن چه که می گویید باشید چرا که به نظر می رسد امروز بسیار مایل به بزرگ کردن مطالب هستید و در نتیجه ممکن است تاثیری نادرست بر امور بگذارید البته که شما این کار را از روی قصد انجام نمی دهید ولی ممکن است دیگران چنین فکری راجع به شما بکنند.پس به حقیقت بچسبید و برای این که به داستانهایتان رنگ و لعاب بیشتری بدهید آنها را نیارایید.


آبان

می توانید با عوض کردن دیدگاه تان چند مشکل را از سرراهتان بردارید.فرصت های زیادی برای درخشیدن دارید اما اگر خوش بین نباشید این فرصت ها را نمی بینید.

آذر

خیلی آسان است که حواستان پرت شود و لقمه ای بزرگتر از دهانتان بردارید. اجازه ندهید که غرورتان مانع از آن شود که اعتراف کنید که واقعاً بار زیادی را بدوش گرفته اید وگرنه واقعاً زیر بار فشار کمرتان خم خواهد شد. در مقابل یک رئیس یا مقام بالا که خیلی از خود متشکر است موضع محکمی بگیرید(مراقب باشید).

دی

به طور ناگهانی محبوبیت خاصی بین خواهی یا برادرانتان، اگر داشته باشید، پیدا می کنید. به طوری که تا تلفنی صحبت کردن با یکی از آن ها تمام می شود یکی دیگر در خانه تان را می زند. مسلماً آن قدر کار دارید که برای یک لحظه هم نمی توانید استراحت کنید. این طور نیست؟ شاید هم آن قدر سرگرم نگرانی های خودتان هستید که وقت اضافی برای گپ زدن با هیچ کس را ندارید؟ واقعاً که ؟!

بهمن

امروز صبرتان به سر می رسد بنابراین از کسانیکه افسرده یا مضطرب هستند دوری کنید زیرا به احتمال زیاد آن ها به خاطر اخلاق بدشان با شما بد رفتاری می کنند در حالیکه شما مقصر نیستید و اگر برای شما هم چنین اتفاقی بیافتد و نتوانید مقصر را پیدا کنید درست مانند آنها رفتار می کنید . پس از قبل آماده باشید.

اسفند
این طور نیست که کسی بخواهد عمداً مشکل سازی کند اما شما باید بدانید که احساسات انسانی پیچیده است . اگر از گرفتاری های اخیر دوری کنید از یک چشم انداز خیلی بهتری سود خواهید برد. در واقع کس وضعیت بسیار مثبت تر آن چه فکر می کنید میتواند باشد.

http://marshal-modern.ir/Archive/11252.aspx

شاپور ساسانی و نیاکان (اجداد) شیخ نشین های خلیج فارس

پاسی از شب گذشته بود به شاپور دوم ساسانی ، پادشاه ایران زمین گفتند سه مرد کهن سال از جزیره لاوان به دادخواهی آمده اند .

پس از اجازه فرمانروا ، آنها گفتند: اکنون سالهاست تازیان هر از گاهی به جزیره ما یورش آورده و مروارید های صیادان را به یغما می برند و اما این بار علاوه بر مروارید یکی از دختران جزیره را نیز دزده اند که این موجب شده مادر آن دختر بر بستر مرگ باشد و پدرش هم از پی دزدان به دریا رفته و هفته هاست از او هم خبری نیست .

می گویند شاپور برافروخت و رو به سرداران کشور نموده و گفت تا جزایر ایران امن نشده کسی حق استراحت ندارد. همان شب شاپور و لشکریان بر اسب رزم نشسته و به سوی جنوب ایران تاختند. آنها جنوب خلیج فارس را که پس از دودمان اشکانیان رها شده بود را بار دیگر به ایران افزودند و دزدان تبهکار را به زنجیر عدالت کشیده و به ایران آوردند .

به گفته ارد بزرگ اندیشمند ایرانی: فرمانروایی که نتواند جلوی بیداد بزهکاران و چپاولگران را بگیرد شایستگی گرداندن کشور را ندارد .

گفته می شود پس از پاکسازی جنوب، پادشاه ایران به جزیره لاوان رفت و از آن زن رنجور که همسر و دختر خویش را از دست داده بود دلجوی نموده و پوزش خواست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی