فال روز
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

 

امروز 9 خرداد ماه

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/2/27/16fb83091e01.jpg

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی!؟ گفت به آنان که در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم..!!

********

فروردین

می توانید کار و تفریح را با هم ترکیب کنید. همکارانتان با همسر شما رابطه خوبی برقرار کرده اند. این فرصت خوبی است تا هر موقع لازم بود از همکاران بخواهید تا به کارهای شما رسیدگی کنند و شما هم به خانه بروید.

 اردیبهشت

امروز پایانی برای اتفاقات گذشته و شاید هم شروعی تازه باشد فرصت ها و قول ها جدیدی به خودتان می دهید و می توانید به آن ها عمل کنید و دیگران را تحت تاثیر قرار دهید و به شما تبریک می گویم .

خورداد

امروز، روز خوبی برای استفاده از کارهای روزانه و مسائل کاری است، اما سعی کنید اگر تغییرات کوچکی در این زمینه وجود داشت خسته و بی حوصله نشوید. ستارگان در حال حاضر به مسائل پولی مربوط می شوند، نباید پولتان را بی جهت خرج کنید. مگراین که مجبور بودید، حتی اگر یک رابطه طولانی تمام شود.

تیر

امروز تاکید بر روی خانه می باشد.شاید مهمان های ناخوانده داشته باشید و دوست ندارید مدت زیادی بمانند.تنها چیزی که می خواهید یک روز آرام در کنار همسرتان است.

امرداد

امروز روز خوبیست که با دوستانتان و دیگر مردمی که از همراهیشان لذت می برید، دور هم جمع شوید. شما بسیار احساس اجتماعی بودن می کنید و عاشق این خواهید بود که در اتاقی که پر از افراد دیگر است، بدرخشید. شما ممکن است که از طرف شخصی بسیار جذاب، دعوتی دریافت دارید و این دعوت برایتان همانند خامه روی کیکی لذت بخش است!

شهریور

اعتماد به نفس شما بار دیگر بالا می رود و در مورد چیزهایی که می توانید به دست بیاورید مثبت بین تر هستید.از تحسین های دیگران روحیه بهتری به دست می آورید.سعی کنید خودتان را دست کم نگیرید.

مهر

با پر کردن امروز با شاید و خنده روزی به یادماندنی از امروز بسازید.نه این که فکر کنید شما امروز هیچ مشکلی نخواهید داشت چرا که به نظر می رسد شما توسط افرادی  که نیازمند شما هستند و می خواهند با شما وقت صرف کنند احاطه شده اید.تعجب نکنید.چرا که شما بیش از همیشه جذاب و گرم شده اید و این امر موجب ایجاد اموری عجیب و شگفت در محبوبیت شما می شود.

آبان

امروز از حمایت و همکاری دیگران برخوردار هستید.زیرا در حالت تعادل هستید.لازم است با یک نفر مشکلات تان را حل کنید وآن فرد نیز تمایل دارد مشکلات را حل کند.

آذر

نفوذ سیاره ها شما را وادار می کند که احساسات و افکار خود را نسبت به کسی ابراز کنید. این خیلی طبیعی برای اتفاق خواهد افتاد چون بین آنچه احتیاج دارید و آنچه خواست شماست تناقضی نیست. یک نفر ممکن است با کلماتی عصبانی شما را کاملاً سورپریز کند. منتظر باشید چون وقایع بیشتری درشرف وقوع است.

دی

امروز می توانید هر نوع سوء تفاهمی را که در خانه پیش می آید برطرف کنید. اما این تنها در صورتی امکان دارد که با کسی که دوستش دارید روراست باشید. او واقعاً شما را به خاطر استعداد حقیقت گویی تشویق می کند، و شما بعد از خستگی زیاد محل کاری و تمام درگیری های آنجا خوشحال می شوید که کسی از شما تشکر کند.

بهمن

امروز واقعاً از زندگی اجتماعی خودتان لذت می برید. به خصوص با دوستانی که برایتان آرامش زیادی ایجاد می کنند. اگر مجرد هستید با یک نفر که تاکنون دوست بوده اید جفت می شوید . اگر امروز بیرون می روید سعی کنید امروز را به یک واقعه خاص اجتماعی تبدیل کنید چون امروز از نظر ذهنی بسیار هیجان زده هستید.

اسفند

اجازه ندهید هیچ اذیت و آزاری به دوست یا همکارتان برسد تا تعطیلات آخر هفته خراب نشود. بعضی مواقع شما زیاد ایجاد مزاحمت می کنید که باعث اذیت و آزار و عصبانیت می شوید و می تواند شما را عقب نگه دارد . نیروی تان را تلف نکنید. خراب کردن در حقیقت هیاهوی بسیار برای هیچ است . زندگی خیلی کوتاهتر از آن است که حسادتها تحمل شوند.

http://marshal-modern.ir/Archive/11252.aspx

حكايت ایمنی از خلق

روزی امیر المؤمنین علی علیه السلام در حجره بودند و غلامی از آن او، بر در حجره نشسته بود. امیرالمؤمنین او را آواز داد، او می شنید و پاسخ نمی داد.

حضرت بیرون آمد و فرمود: ای غلام آواز من نمی شنیدی؟

گفت: بلی

فرمود: چرا پاسخ ندادی؟

گفت: برای آن که از تو ایمن بودم.

حضرت علی(ع) خدا را شکر گزارد، که مرا چنان کرد که بندگان او، از من ایمن اند. ای غلام! برو که ترا آزاد کردم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:فاز 9 خرداد,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی