فال روز
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

 

امروز 21 اسفند ماه


http://marshal-modern.ir/Archive/2011/2/27/16fb83091e01.jpg

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی!؟ گفت به آنان که در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم..!!

 
******** 

فال روز متولدین فروردین:
اگر شما از چگونگی موقعیت مالی خود نامطمئن هستید، نیازی نیست كه پشت نگرانی خود از دیگران مخفی شوید. دراین روزها بسیار مهم است كه درباره چگونگی خرج كردن پول تان برای دیگران تجدید نظر كنید، چرا كه شما تاكنون می خواستید به آنها نشان دهید كه روی گنج نشسته اید یا اینكه كارخانه پول سازی دارید. این نمایش های پنهان كارانه ممكن است برای مدت كوتاهی چاره ساز باشد چرا كه بعد از آن شما را در موقعیتی بسیار سخت تر از آنچه كه الان در آن قرار دارید درگیر می كند. استوار باشید و بهترین كاری را كه می توانید انجام دهید و اجازه دهید دیگران هر چه دلشان می خواهد بگویند.
حافظ:
شکر چشم تو چه گويم که بدان بيماری می کند درد مرا از رخ زيبای تو خوش
در بيابان طلب گر چه ز هر سو خطريست می‌رود حافظ بی‌دل به تولای تو خوش
تعبیر:راه پر خطر عشق را طی کردن کار هر کس نیست. مردی با اراده و قوی می خواهد تا از سختی های راه نهراسد. برای رسیدن به مقصود باید تلاش کرده و مأیوس نشوی.


فال روز متولدین اردیبهشت:
ممکن است در رابطه با برنامه ریزی نهایی خود امروز نظرتان را ارائه ندهید و اگر نتوانید کنترل خود را بدست بیاورید پیچیدگی‌های بسیاری بوجود می‌آید. در ظاهر آگاهی از محدودیت‌های اخیرتان می‌تواند کاملا مفید و موثر باشد. به جای اینکه بجنگید تا قدرت را همچنان در اختیار داشته باشید اجازه دهید شخص دیگری جای شما را بگیرد. سعی کنید همواره جزیی از گروه باشید به جای اینکه همیشه بخواهید تکرو و کاپیتان باشید.
حافظ:
در هجر تو گر چشم مرا آب روان است گو خون جگر ريز که معذور نماندست
حافظ ز غم از گريه نپرداخت به خنده ماتم زده را داعيه سور نماندست
تعبیر:از دوری عزیزی در رنج و عذابی. با کمی صبر و تحمل دوباره او را خواهی دید. به اطرافیان خود بیشتر توجه کن و گاهی به یاد آنان باش. هیچ غم و اندوهی نیست که عاقبت به شادی و سرور مبدل نشود.


فال روز متولدین خورداد:
به نظر می رسد امروز خیلی از خودتان مطمئن باشید، اما این اعتماد به نفس كاذب شما ممكن است بسیار غلط باشد اگر شما زمانی برای این نگذارید كه دیگران را به خوبی زیر نظر بگیرید. اكنون بسیار راحت است كه یك نكته جزیی اما بسیار مهم را از دست بدهید، كه می تواند در زمان و پول شما صرفه جویی كند و برای تان مفید باشد. كار زیركانه شما اكنون این است كه كارهایی كه قبلا كرده اید و حرفهایی را كه قبلا گفته اید را دوباره چك كنید، به خاطر اینكه دوستانتان ممكن است از این اطلاعات غلطی كه شما به آنها داده اید صدمه ببینند.
حافظ:
صرف شد عمر گران مايه به معشوقه و می تا از آنم چه به پيش آيد از اينم چه شود
خواجه دانست که من عاشقم و هيچ نگفت حافظ ار نيز بداند که چنينم چه شود
تعبیر:دوستان را در انتظار نگذار. در زندگی وفای به عهد را فراموش نکن تا موجب رنجش یاران نشوی. یک نفر تو را دوست دارد. به عشق او احترام بگذار. عاقبت اندیش باش و فردای خود را نیز در نظر بگیر.


فال روز متولدین تیر:

شما پاهایتان را امروز روی زمین دارید، و خوشبختانه، ماه اكنون به نهمین خانه از ماجراجویی های شما نیرو می دهد. شما آماده یك سفر بزرگ هستید، اولین چیزی كه نیاز دارید این است كه جزییات را یكی بعد از دیگری در نظر گرفته و انجامشان دهید. حتی اگر چیز واقعا غلطی پیدا نكردید، شما باید همه امور جزیی را با دقتی عالی انجام دهید. تداركات سفت و سخت و قوی راه شما را برای یك سفر موفق همراه می كند.
حافظ:
دام سخت است مگر يار شود لطف خدا ور نه آدم نبرد صرفه ز شيطان رجيم
حافظ ار سيم و زرت نيست چه شد شاکر باش چه به از دولت لطف سخن و طبع سليم
تعبیر:دوستان و همراهان خود را بیازمای تا اخلاص و دوستی آنها بر تو مشخص شود. اگر از دوستان دغل و حیله گر دچار رنج و زحمت شده ای ناراحت نباش. در دوستی تجدیدنظر کن. به خاطر پول و ثروت، عزت نفس خود را بر باد نده. به خداوند توکل کن و نسبت به واقعیات زندگی شناخت بیشتری داشته باش.

 

 

 


فال روز متولدین ا مرداد:

کمی‌ تنفس عمیق و آرامش داشتن فکر خوبی است و خوشبختانه امروز مجالی برای این کار می‌یابید. مشکل اینجاست که آرامش و تسکین شما از دنیای واقعی بدست نمی‌آید؛‌ ممکن است این کار در تصور و خیال امکان پذیر باشد. شما باید گریزی به دنیای رویا و خیال بزنید. سفر در دنیای درونی کار اشتباهی نیست به شرطی که شما به فکر وظایف و مسئولیت‌هایتان نیز باشید.
حافظ:
ما مرد زهد و توبه و طامات نيستيم با ما به جام باده صافی خطاب کن
کار صواب باده پرستيست حافظا برخيز و عزم جزم به کار صواب کن
تعبیر:فرصت های زندگی را غنیمت بدان و خوش باش. زندگی خانوادگی خود را به خاطر مسائل پوچ خراب نکن. در زندگی با احتیاط باش و قبل از هر کار، با دقت جوانب آن را بسنج.


فال روز متولدین شهریور:

امروز ایده‌های جدیدی به ذهن شما می‌رسد سریع تر از اینکه بتوانید آنها را عملی کنید! این به خاطر این است که شما کانال ارتباطی قوی با ذهن نیمه هوشیار خود دارید. با وجود اینکه این وضعیت خیلی خوب به نظر می‌رسد اما می‌تواند مشکلاتی را نیز بهمراه داشته باشد؛ چرا که شما نیازدارید در محل کارتان روی وظایف خاصی تمرکز داشته باشید. معمولا رسیدگی به جزییات بهترین استعدادهای شما نیستند و اخیرا نیز سخت تر کنترل می‌شوند. بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و کارهای نیمه تمام خود را فردا به پایان برسانید چرا که فردا بهتر می‌توانید تمرکز کنید.
حافظ:
زاهد ار رندی حافظ نکند فهم چه شد ديو بگريزد از آن قوم که قرآن خوانند
گر شوند آگه از انديشه ما مغبچگان بعد از اين خرقه صوفی به گرو نستانند
تعبیر:هر کسی نمی تواند پی به حقیقت ببرد. لازمه ی آن امید به خداوند و دوری از ریا و تزویر است. عقل و تدبیر در کنار ایمان، رمز موفقیت است.


فال روز متولدین مهر:

امروز ممکن است لازم باشد که به کارهایی بپردازید که خودتان عقیده دارید زیاد مهم نیستند با این حال از شما خواسته شده تا آنها را انجام داده و مسائل جزیی زیادی را نیز حل کنید. اگر تنها به این فکر کنید که باید چکار کنید پریشان و آشفته خواهید شد. به ذهن تان اجازه دهید کمی‌خیال پردازی کند و این باعث می‌شود از این فشار و استرسی که هم اکنون دارید تا حد زیادی رها شوید.
حافظ:
اين سرکشی که کنگره کاخ وصل راست سرها بر آستانه او خاک در شود
حافظ چو نافه سر زلفش به دست توست دم درکش ار نه باد صبا را خبر شود
تعبیر:صبر و استقامت و تحمل سختی ها، عاقبت تو را به آرزوهایت می رساند. گره ای که بر کارت افتاده است به خاطر غفلت تو و خیانت دوستان ظاهرالصلاح است. هر کس را محرم اسرار خود قرار نده. با تأمل و تعمق در کارها به پیروزی خواهی رسید.


فال روز متولدین آبان:

اینكه از خودتان مطمئن باشید یك چیز است، اما امروز این اعتماد به نفس كاذبتان می تواند شما را با مشكل بزرگی مواجه كند، چرا كه ناگهان درمی یابید كه نمی دانید چه كاری درست است و چه كاری غلط! شما دوست دارید به دیگری به طور نمایشی نشان دهید كه كاری كه او اكنون دارد انجام می دهد غلط است، اما نیازی به این نیست كه دیگری را وارد مسئله ای كنید كه خودتان نمی توانید در آن پیروز شوید. درنهایت، مهم نیست كه چه كسی برنده می شود؛ مهم حفظ عزت نفس است كه به نظر می رسد زیاد برای شما سخت نباشد.
حافظ:
شد رهزن سلامت زلف تو وين عجب نيست گر راه زن تو باشی صد کاروان توان زد
حافظ به حق قرآن کز شيد و زرق بازآی باشد که گوی عيشی در اين جهان توان زد
تعبیر:کبر و غرور و ریا را از خود دور کن. به آرزوهایت خواهی رسید زیرا قدرت و توانایی لازم را داری. فقط باید همت و اراده داشته باشی. در بند مادیات نباش زیرا دائمی و همیشگی نیستند.


فال روز متولدین آذر:
شما هدفی دارید كه باید آن را امروز انجام دهید و بهترین كار این است كه با گفتار شفاهی یا ارتباط كتبی آن را دنبال می كنید. اگر چه شما همان كارها و وظایف هر روزه را انجام می دهید كه در برنامه هر روزه تان دارید و به روال همیشه است، اما امروز برای اینكه مشكل خود را به دیگران نشان دهید كارهایتان را بیشتر نمایشی انجام می دهید. اما شما اجازه ندارید كه دیگران را بدون اینكه خودشان بخواهند مجبور به توجه كنید. بهترین كاری را كه می توانید انجام دهید و بعد از آن اجازه دهید چند روزی كارها به حال خود باشند قل از اینكه دوباره بخواهید برای حل آن دوباره تلاش را از سر بگیرید.
حافظ:
نام نيک ار طلبد از تو غريبی چه شود تويی امروز در اين شهر که نامی داری
بس دعای سحرت مونس جان خواهد بود تو که چون حافظ شبخيز غلامی داری
تعبیر:مشکلاتی بر سر راه تو است که اگر اراده ای راسخ و قوی داشته باشی به زودی از بین می رود. تردید را از خود دور کن و عاقلانه فکر کن. خودخواهی را رها کن تا بتوانی به مقصود و محبوب خود برسی. به کسانی که به تو نیاز دارند کمک کن.


فال روز متولدین دی:
ممکن است امروز زیاد اوقات خوشی نداشته باشید چرا که وقت زیادی برای تفریح و شادی ندارید. احتمالا این اوضاع را دوست ندارید چرا که استراحت و آرامش تان به تعویق افتاده است و شما این را امروز نمی‌خواهید و بیشتر مایلید مسئولیت‌های کاری یا وظایف شخصی تان خود به خود انجام شود. با این حال ممکن است شادی و تفریح را به روز دیگری موکول کنید. اگر این چنین است مطمئن باشید که تلاش‌های اخیر تان نتایج مثبت و با دوامی در پی خواهد داشت.
حافظ:
چنين که از همه سو دام راه می‌بينم به از حمايت زلفش مرا پناهی نيست
خزينه دل حافظ به زلف و خال مده که کارهای چنين حد هر سياهی نيست
تعبیر:زندگی منزلگاه صد دام و حادثه است. از دست کسی در رنج و عذابی. فقط به خداوند پناه بیاور. برای دوری از صدمه و بلا، با مردم به خوبی رفتار کن.


فال روز متولدین بهمن:

آهسته كردن سرعت خود به سوی پیشرفت به نظر نمی رسد اكنون برای شما زیاد مهم باشد به خاطر اینكه شما هر چیزی كه بسیار مهم تر از آن باشد را ترجیح می دهید. اگر احساس كنید كه كاری را به اتمام رسانیده اید خود را از آن كار كنار می كشید. شما می خواهید دیگران بدانند كه شما چقدر در كار خود با استعداد و شایسته هستید. اما بهتر است كه زمان خود را از دست ندهید و كاری را كه درست است انجام دهید به جای اینكه بخواهید دیگران را با كارایی خود تحت تاثیر قرار دهید.
حافظ:
بيا به ميکده و چهره ارغوانی کن مرو به صومعه کان جا سياه کارانند
خلاص حافظ از آن زلف تابدار مباد که بستگان کمند تو رستگارانند
تعبیر:از هرجا می توان به اشتباه و خطای خود پی برد و راه درست را انتخاب کرد. از تجربه ی دیگران استفاده کن. به تنهایی نمی توانی این راه مشکل را طی کنی. هوشیار و عاقبت اندیش باش و فریب لحظه های زودگذر و فریبنده را نخور


فال روز متولدین اسفند:

گرچه شما سهم خود را در کار دارید اما برای تان خیلی سخت است که کارتان سروقت انجام دهید. امروز اگر آنهایی که درگیر کار هستند بخوانند به موسیقی گوش دهند داستان پردازی کنند در موقعیت مناسب تری از کار هستید در غیر این صورت مجبورید که از قوه تخیل تان کمک بگیرید. نوشتن یک راهنمای فنی یا انجام دادن یک کار تکراری خسته کننده خیلی سخت ودشوار است. اما اگر بدرستی ذهن تان را متمرکز کنید شما می‌توانید هرکاری را که لازم است را انجام دهید
حافظ:
حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی دام تزوير مکن چون دگران قرآن را
تعبیر:عاقبت آرزوهای تو برآورده می شود و تو به کام خود می رسی و سختی و غم از تو دور می شود. عشق و ایمان به خدا و اخلاص، زندگی را بر تو راحت و آسوده می کند. هرچه می خواهی از خدا بخواه تا به هدف خود برسی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:فال روز 21 اسفند,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی