سکس در ایران
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خداوند ابر و باد خاک و آتش

 سکس در ایران

 خودتون می دونین که سکس تو ایران چقدر نفرین شده است. تا کسی از سکس حرف بزنه، همه طوری به آدم نگاه می کنن که انگار طرف یه فرد بی خود و الکی خوشی است که فقط به فکر شکم و زیر شکم هستش و چیزی حالیش نمیشه.

میخوام براتون بگم که نه بابا، این حرفها را جدی نگیرین و کسی که این برخورد را می کند، احتمالآ ظاهر سازی می کند یا تعصب بی جا دارد که هر
دوتاشون درست نیستن.

 حالا اینو بخونین: تحقیقات علمی نشان داده اند که زنان و دخترانی که سکس انجام می دهند، به دلیل ترشحات استروژن زیاد (هورمون زنانه)، هم موهای روشن و براقی پیدا می کنند و هم پوست نرم و لطیف.

 اگر آرام و بدون عجله با شریک خود معاشقه و سکس داشته باشید، کمتر در معرض ابتلا به بیماریهایی مثل خارش پوست قرار می گیرید و عرق کردن در سکس برای پوست بدن مفید است.
فعالیت جنسی، باعث می شود بدن کالریهای اضافی را مصرف کند؛ کاری که از چاقی شما جلوگیری می کند.

در سکس دو نفری آن قدر به هم می پیچید، زور می زنید، بالا و پائین می روید و...و این خود یک نوع ورزش است. بی خود نیست که گفته اند سکس یکی از مطمئن ترین ورزش هاست. تازه در سکس، از شنا کردن، وزنه برداری، توپ زدن و...هم بیشتر خوش می گذره و نه کفش مخصوص لازم دارید و نه لباس شنا.

سکس یک راه مؤثر غلبه بر افسردگی های خفیف است چرا که در هنگام سکس، ماده ای به اسم اندورفین در خون ترشح می شود که پس از انجام عمل سکس، حالت و احساس خوشایندی در فرد تولید می کند.

هر چه فرد بیشتر سکس داشته باشد به همان نسبت بدن او ماده ای شیمیایی بنام "فرومونر" تولید میکند که می توان آن را "عطر سکسی" نامید و باعث کشش بیشتر دیگران به سمت طرف می شود.

سکس یکی از مؤثرترین داروهای آرامش بخش است. بعد از سکس، ذهن فرد آرام می گیرد و به همراه خستگی مطبوع بدن که بعد از سکس احساس می شود، به آرامش خاطر فرد منجر می شود.

بوسه های زیاد و عمیق دو نفر برای دندانها مفید است چرا که بوسیدن به ترشح بزاق منجر می شود و بزاق دهان به تعادل اسید ها و مواد دیگر در دهان که در سلامتی دندان و لثه ها مؤثرند، منجر می شود.

سکس برای سردرد خوب است (بذارین بهانه کسانی که سردرد را برای طفره رفتن از سکس عنوان می کنند را هم بگیرم). لحظات عاشقانه دو نفر با هم به منبسط شدن ماهیچه ها و رگها شده و در نتیجه به بهتر شدن جریان خون رسانی به بدن
و بخصوص مغز (در سر) کمک کرده و شما را از سردرد نجات می دهد.

سکس بینی گرفتگی شما را درمان می کند چرا که سکس یک داروی طبیعی آنتی هیستامین است و آنتی هیستامین برای درمان آلرژی و گرفتگی بینی مؤثر است.

سکس بی خوابی را درمان می کند. چرا که پس از
سکس معمولآ افراد با آرامش بیشتری به خواب می روند و آن هم خواب عمیق و اهمیت خواب در سلامتی تن و روان انکار ناپذیر است.

در طول عمل سکس، نگرانی و اضطراب و دیگر مشکلات خود را فراموش می کنید، می خندید، احساس رضایت می کنید و همه اینها در سلامتی و طول عمر انسان تاثیر دارند.

سکس خوب است، چرا که احساس خوبی و خوشی در فرد ایجاد می کند.

 


نظرات شما عزیزان:

soror
ساعت11:53---16 مرداد 1391
man amadeye be ga raftanam donbale ye pesare shahvatiyam inam shomarame 09333930668

sonia
ساعت2:30---5 خرداد 1390
ba tashakor jaleb bud

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی