پنج قانون برای شروع یک رابطه کاملا عاشقانه و مداوم
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

 بنام یگانه عاشق هستی

 

 

  درسهایی درباره اینكه چگونه اسرارآمیز باشیم و روابط عاشقانه زیباتر و طولانی تری داشته باشیم.

  نوشته مارگوت كارمیچل لستر

 اجازه بدهید با آن مواجه شویم: تجربه نشان داده است كه برای به دست آوردن یک همراه همیشگی و یک رابطه پایدار نباید خیلی از خود اشتیاق نشان بدهید. شما باید در ابتدای رابطه عاشقانه خود اندكی پر رمز و راز به نظر برسید. درست حدس زدید هدف من اینست كه بتوانید طرفداران خود را وادار كنید برای به دست آوردن شما به خود تكانی بدهند. در نهایت تنها آنچه كه به دست آورده اید قابل تقدیر است. بنابراین با یک روش قدیمی پارتنر آینده خود را وادار كنید جایش را در دل شما باز كند; او را به دست آورید.

 با به خاطر سپردن اینها 5 قانون زیر را به شما ارائه می دهیم تا با وارد شدن در یك بازی سرسختانه حریف را از آن خود كنید.

  از شگرد ماهیگیری –همان تور كردن قدیمی- استفاده كنید.

  كاپیتان گوردون چرچیل رهبر ماهیگیران كارولینای شمالی می گوید: “اگر می خواهید ماهی در دام بیافتد آرام طعمه را حركت دهید تا بتوانید توجه او را به خود جلب كنید بهترین روش جلب توجه، غیر قابل پیش بینی بودن است. یک ماهی گرسنه هرگز نمی تواند در برابر حركت دارت مانند طعمه در دستان یک ماهیگیر حرفه ای مقاومت كند … و سرانجام شما هدف را به چنگ خواهید آورد.”

 حرفهای محرمانه را پیش خود نگاه دارید.

 ماریل جانسون می گوید: “من عادت داشتم همه جزییات رو راجع به خودم بگم. وقتی همه چیز رو می گفتم دیگه در طرف مقابل هیچ جای كنجكاوی برای شناخت من باقی نمی موند.”. راهكار اشتباه. در حال حاضر جزییات مهم را برای خودش نگه می دارد و آنها را عنوان نمی كند و این باعث می شود برای مردان مورد علاقه اش جذابتر جلوه كند.

  اخطار: گفته های بالا به این معنی نیست كه دروغ بگویید یا خبرها و حرفهای مهم را نگویید. بلكه منظور این است كه در مورد حرفهایی كه می خواهید بگویید و زمان گفتن آنها هوشمندی بیشتری به خرج دهید.

  برای بردن بازی كنید.

 ایزابل مرسیر بازیكن حرفه ای پوكر می گوید: ”در هنگام بازی ترس و انفعال را كنار بگذارید. امان ندهید. تمام قدرت خود را به نمایش بگذارید.” اگر برای پیروزی بازی می كنید دلسوزی و مهربانی را بگذارید برای بعد. “اگر تردید دارید و از بابت پیروز شدن خود مطمئن نیستید اصلا وارد بازی نشوید.”

  همیشه در دسترس نباشید.

 این را به عنوان یک اصل همیشه به خاطر داشته باشید در مراحل ابتدایی شروع یك رابطه هرگز خود را زیاد در دسترس قرار ندهید. خانم موری می گوید:”من نمی خوام اون فكر كنه من كاری بهتر از وقت گذرانی با او ندارم حتی اگر واقعا اینطور نباشه. این باعث میشه اون احساس كنه كه برای كسب توجه و نگه داشتن علاقه من باید انرژی بیشتری صرف كنه.”

 اخطار: توجه داشته باشید كه قرار نیست شما بی علاقه و كناره گیر به نظر بیایید بلكه لازم است فعال به نظر بیایید و در مواقع لزوم در دسترس باشید.

 سکسی باشید اما سکس ندهید.

 بلیندا سو می گوید: “مادربزرگ من همیشه می گوید او را در حالتی قرار بده كه مشتاقانه تو را بخواهد. من كاملا با او موافقم. من دلم می خواد همیشه لباسهای خاص بپوشم و جذاب به نظر برسم ولی این موقعیت اكیدا یک موقعیت “نگاه كن اما دست نزن “ است تا هنگامی كه از علاقه مندی او به خودم كاملا مطمئن بشم.”

 بازی سرسختانه برای به دست آوردن اصلا سخت نیست اما این بازی با روحیه ضعیف سازگار نیست ممكن است برای به دست آوردن هدف، لازم باشد انرژی زیادی بگذارید. به هر حال با دنبال كردن این 5 قانون سودمند می توانید شرایط مساعد خود را حفظ كنید و توجه پارتنر خود را جلب كنید.

  فقط حواستان  باشد كه به اندازه كافی به او توجه كنید مبادا كه او این سردی اسرارآمیز شما را به عنوان نشانه ای از بی علاقگی شما تعبیر كند.

مارگوت كارمیچل لستر، نویسنده مستقل كارولینایی نه تنها به لحاظ تئوری بر هنر خوب بازی كردن تسلط دارد بلكه او ماهی بزرگی را تور كرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی